ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
בכנס בנושא החטופים

ראש השב"כ לשעבר: "נתניהו היה בהלם בשבועיים הראשונים"

כאשר יובל דיסקין התבקש להתייחס לשאלה לגבי היום שאחרי יציאת החיילים מעזה הוא אמר כי הוא תומך בפתרון של שתי מדינות לשני עמים" 

ראש השב"כ לשעבר: "נתניהו היה בהלם בשבועיים הראשונים"
פלאש90

ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין, אמר כי "מדינת ישראל בגדה באופן מוחלט באלו שנחטפו ונרצחו בימים הראשונים והם ממשיכים לשלם את המחיר. בגידה בכל תינוק, בכל ילד, בכל אמא ובכל אבא שנחטפו מהעוטף". בכנס שהתקיים בכנס בקריה האקדמית אונו תחת הכותרת "חטופים - שאלה של מחיר?", הוא נשאל על עסקת החטופים ואמר כי "הייתי בעבר מתנגד קיצוני לעסקאות אסירים כולם בעד כולם והסכמתי לחילופי אסירים פרופורציונליים. היום עשיתי שינוי של 180 מעלות בחשיבה ואני בעד".

עוד אמר כי "נתניהו היה בהלם קרב במשך השבועיים הראשונים והממשלה לא תפקדה בכלל, רק הארגונים האזרחיים והחברה הישראלית. כבר בתקופתי ראינו את הליכת החמאס לכיוון של חטיפות המוניות ומבצעים גדולים. התרחיש היה ידוע מראש, אבל כשאתה שבוי בקונספציה, יכניסו לך פיל ורוד לחדר ויגידו לך שזה חתול קטן וצהוב".

בהתייחסו לשאלה שהועלתה לאחרונה אודות היום שאחרי המלחמה הוא אמר כי הוא "תומך בשתי מדינות לשני עמים" עם זאת אמר כי "כרגע אין לנו פרטנר. הרשות מושחתת, חלשה ומפוררת עד כדי שזה סיכון מדי גדול. האמריקנים צריכים להיות מעורבים והשאלה אם ביידן יזכה בבחירות".

שב"כ בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד