כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"תשמיע את זעקת החטופים"

חבר המועצת נועד עם נשיא ארגנטינה הנבחר

הגר"ד יוסף נועד השבוע עם נשיא ארגנטינה הנבחר וביקש ממנו לעמוד לימין משפחות החטופים • "תשמיע את הקול הברור שלך נגד ארגון הטרור חמאס. אם תעשה זאת אני בטוח שברכת השם תלווה אותך"

חבר המועצת נועד עם נשיא ארגנטינה הנבחר
חבר המועצת נועד עם נשיא ארגנטינה הנבחר צילום: באדיבות המצלם

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף השוהה בימים אלה בשיאו של מסע חיזוק בקרב קהילות היהודים בתפוצות, הגיע בשבוע האחרון לקהילות היהודיות בארגנטינה שם נשא בפניהם דברי חיזוק ועידוד נוכח המצב הקשה השורר בארה"ק.

במהלך שהותו בארגנטינה נועד חבר המועצת הגר"ד יוסף עם נשיא ארגנטינה הנבחר חאבייר חררדו מיליי אשר ביקש להתברך עם כניסתו לתפקיד. הנשיא שידוע כתומך ישראל נלהב התרגש לפגוש את חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף וביקש ממנו את ברכתו להצלחה ושגשוג במהלך הקדנציה לה נבחר זה עתה.

הגאון רבי דוד יוסף הרעיף עליו מברכותיו ואמר בשפה האנגלית: "זה עתה נבחרת, אתה זקוק לברכה של הקדוש ברוך הוא. לפני שהגעתי לכאן נפגשתי עם משפחות החטופים, ראיתי את הכאב שלהם, וזה ממש כואב, זה מכאיב את הלב. אני מבקש ממך שתשמיע את הקול של משפחות החטופים, את זעקת החטופים, שתשמיע את הקול הברור שלך נגד ארגון הטרור חמאס, שתשמיע את הקול הברור שלך בעד מדינת ישראל. אם תעשה את זה אני בטוח שברכת השם תלווה אותך".

נשיא ארגנטינה הנבחר חאבייר חררדו מיליי, הודה בהתרגשות לחבר מועצת חכמי התורה והבטיח לו כי יעשה הכל למען החטופים ולמען ישראל. בדבריו הוא ציין כי הוא מעוניין להגיע בהקדם לישראל ולעמוד לצידם בשעה קשה זו. הנשיא אף ציין בפני חבר המועצת ואמר כי, "זה צריך להיות לי קל כי אני מדבר מן הלב, ממילא אני ימשיך לעשות את זה, ואני בהחלט נענה לבקשה שלך כבוד הרב".

הרב דוד יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד