כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
אי וודאות

חמאס טוען שבני משפחת ביבס נפגעו בתקיפה ישראלית: "נוהג באופן אכזרי"

ארגון הטרור חמאס פרסם הודעה בה נטען כי בני משפחת ביבס, שהפכו לפנים של החטופים, נפגעו בתקיפות חיל האויר עוד בטרם החלה הפסקת האש

חמאס טוען שבני משפחת ביבס נפגעו בתקיפה ישראלית: "נוהג באופן אכזרי"
מיצג למען החטופים צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ארגון הטרור חמאס פרסם היום (רביעי) הודעה שבה נטען כי בני משפחת ביבס נהרגו בתקיפת ישראלית עוד לפני שהחלה הפסקת האש. בצה"ל הבהירו האחריות היא על ארגון חמאס בלבד.

בני המשפחה הפכו להיות הפנים של החטופים לאחר שהסרטון בו נראית אימם נחטפת בעודה מחזיקה בידיה את התינוקות הג'ינג'ים, התפסם בעולם והכה גלים באשר לאכזריות החמאס.

"ארגון הטרור חמאס ממשיך לנהוג באופן אכזרי ולא אנושי", מסר דובר צה"ל. "נציגי צה״ל שוחחו עם בני משפחת ביבס, הודיעו להם על הפרסום ומלווים אותם בשעה זו. צה״ל בוחן את מהימנות המידע".

בצה"ל הוסיפו כי האחריות לבטחונם של כלל החטופות והחטופים ברצועת עזה מוטלת באופן מלא על ארגון הטרור חמאס. חמאס מסכן את החטופות והחטופים ובהם תשעה ילדים. חמאס נדרש להחזיר אותם מיידית לישראל.

"צה״ל יחד עם כלל הגופים ימשיך ללוות את משפחת ביבס, כמו גם את כל משפחות החטופות והחטופים. צה״ל פועל בכל האמצעים, המודיעיניים והמבצעיים, על מנת להשיב את החטופות והחטופים הביתה".

מהמשפחה נמסר כי "משפחתנו מעודכנת בפרסום האחרון של חמאס. אנו ממתינים שהידיעה תאומת או בתקווה תופרך בהקדם על ידי גורמים צבאיים.

אנו מודים לעם ישראל על החיבוק החם אך מבקשים לשמור על פרטיותנו בשעה מורכבת זו".

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד