ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"הכחדת שלטון חמאס"

נציגי משפחות של 3 חטופים, נפגשו עם שרי חוץ רבים וביקשו לסייע לשחרור יקיריהן

קריאה משותפת של שרי חוץ מאירופה לשחרור החטופים. שר החוץ אלי כהן קיים מפגש משותף עם נציגי משפחות החטופים ביחד עם שרי חוץ מאירופה בקריאה לשחרור מיידי של כל החטופים

נציגי משפחות של 3 חטופים, נפגשו עם שרי חוץ רבים וביקשו לסייע לשחרור יקיריהן
שחרור חטופים משבי חמאס צילום: חמאס

שר החוץ אלי כהן יחד עם נציגי משפחות החטופים, קיימו מפגש עם שרי חוץ ונציגים בכירים של הקהילה הבינ"ל, בכינוס של הארגון לביטחון ושיתוף פעולה באירופה (אבש"א), בצפון מקדוניה. שר החוץ עם משפחות של 3 חטופים, נפגשו עם שרי החוץ של הולנד, בולגריה, אוסטריה, מלטה, רומניה ושר מאירלנד וסגן שר מפולין.

שר החוץ אלי כהן אמר בכינוס: "הכחדת שלטון חמאס בעזה היא משימה ראשונה בחשיבותה עבור ישראל, אירופה והעולם כולו. ישראל תמשיך במלחמה כל זמן שיידרש עד שנמוטט את שלטון חמאס ועד שנחזיר את כל החטופים חזרה הביתה. אנחנו מבקשים מהקהילה הבינ"ל להמשיך ולתמוך בישראל במטרה לשחרר את עזה מהחמאס".

עוד אמר: "יש רק גורם אחד שאחראי למלחמה והוא ארגון הטרור חמאס, הגרוע מארגון דעא"ש. להגעתנו היום לכינוס הארגון לביטחון ושיתוף פעולה באירופה חשיבות גדולה בהמשך התמיכה בינלאומית לזכותה של ישראל להגן על עצמה. העולם הנאור חייב להבין אם ישראל לא תחסל את החמאס הם יהיו הבאים בתור: The west is next".

 

אלי כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד