י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
העימות בין הנגבי לשר

כך נתניהו מגביל את זמן הדיבור של השרים

ראש הממשלה נתניהו הציב בישיבות הקבינט טיימר מצפצף שמקציב לכל שר ארבע דקות דיבור | במהלך ישיבת הקבינט המדיני ביטחוני שהתכנס אמש תקף השר בן גביר את ראש המל"ל הנגבי ואת נתניהו: "היה אפשר להוציא כבר את כל החטופים"

כך נתניהו מגביל את זמן הדיבור של השרים
בן גביר ונתניהו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט להציב על שולחן הקבינט טיימר, זאת כדי להגביל את זמן הדיבור של שרים בישיבה, כך פורסם ב"כאן 11".

נתניהו אמר אמש לשרים בישיבה: "מה שרוצים להגיד בחצי שעה אפשר להגיד בשתי דקות, ויש לכם ארבע". בעקבות ההחלטה להציב טיימר, הדיון התקצר משמעותית.

יחד עם זאת, במהלך ישיבת הקבינט שהתכנס אמש, אמר השר לביטחון לאומי בן גביר לראש המל"ל צחי הנגבי וראש הממשלה נתניהו כי היה אפשר להוציא את החטופים מזמן, והביע ביקורת נוספת על התנהלותם.

הדברים נאמרו כחלק מויכוח בין ראש המל"ל הנגבי לשר בן גביר אחרי שהנגבי הביע סיפוק מכך שישראל הצליחה להשיב עשרות חטופים במסגרת העסקה עם חמאס. בן גביר טען שחששותיו התממשו - וחמאס מפר את הפסקת האש.

בן גביר אמר: "מה שקורה זה בדיוק מה שחששתי. חמאס משחק בנו. בסוף כרגיל תודו שצדקתי, כמו בקונספציה". הנגבי השיב: "ואם כולם יחזרו תודה שטעית?".

בן גביר: "מתפלל שאטעה.... בכל מקרה לא כדאי לכם לדבר על טעויות. שאני אדבר על כל הטעויות שלכם? אני חושב שאם היו ממשיכים במלחמה היה אפשר להוציא את כל החטופים".

בנימין נתניהו חמאס חטופים איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד