י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
"בלתי מעורבים"

מורה מהאו"ם החזיק בחטוף בעליית גג ביתו

אחד החטופים ששוחרר לישראל מספר כי הוחזק כמעט 50 יום בעליית גג ביתו של מורה מטעם אונר"א. אדם שחבר בארגון שאמור להיות הומאני כלפי כל אדם באשר הוא. חטוף אחר סיפר שהוחזק אצל רופא ילדים | אלה ה"בלתי מעורבים" שנמצאים בעזה

מורה מהאו"ם החזיק בחטוף בעליית גג ביתו
אילוסטרציה צילום: pexels

"בלתי מעורבים" אומרים לנו, נכון? אז תקראו טוב את הסיפור הבא שמפרסם העיתונאי אלמוג בוקר מ'חדשות 13'. אחד החטופים שהוחזק במשך כמעט 50 ימים בעליית גג של בית, מספר שהוחזק אצל מורה של אונר"א! (סוכנות הסעד והתעסוקה של האו"ם לפליטים במזרח התיכון).

מדובר באב לעשרה ילדים שסגר את החטוף בעליית הגג, כמעט ולא סיפק לו אוכל ולא סיפק לו תרופות. וזה לא הכל! במקרה אחר, חטוף אחר הוחזק בשבי על ידי רופא עזתי. הוא החזיק בשבי באחד החטופים ובמקביל המשיך להעניק טיפול לילדים.

"אלה לא בלתי מעורבים! אלה מחבלים לכל דבר. הם היו שם בטבח ביום שבת ומתברר שהם היו חלק בלתי נפרד בהחזקה בשבי של מאות חטופים וחטופות בהם נשים וילדים", מסכם בוקר, תושב קיבוץ זיקים שבעוטף עזה.

בתוך כך, חטופים תאילנדים סיפרו בחקירתם הראשונית לגורמי הביטחון בישראל כי "לישראלים היה יחס קשה יותר, הכו אותם לעיתים עם כבלי חשמל. אכלנו פיתה ליום וקופסת טונה חילקנו בין ארבעה אנשים".

יצוין כי 17 מהאזרחים התאילנדים ששוחררו מבית החולים, שמיר אסף הרופא, יטוסו הערב למולדתם בטיסת אל על בשעה 22:45. חלקם הצהירו כי בכוונתם לשוב בקרוב להמשיך לעבוד בישראל.

חטופים מלחמת חרבות ברזל האו"ם עזה חמאס אלמוג בוקר אונר"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד