כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
מחכים לעוד שמונה

המשוחררות הראשונות: מייה שם ועמית סוסנה בישראל

מייה שם, שהסרטון שלה מקבלת טיפול רפואי בידה לאחר שנפצעה במהלך החטיפה פורסם ע"י חמאס, שוחררה הערב | גם עמית סוסנה שוחררה לאחר שנחטפה בעת שהתחבאה בממ"ד שבביתה

המשוחררות הראשונות: מייה שם ועמית סוסנה בישראל
שחרור החטופים צילום: דובר צה"ל

הפעימה השביעית יצאה לדרך הערב (חמישי), לאחר שהצלב האדום קיבלת לידיו שתי חטופות ישראליות שנחטפו במהלך ה-7 באוקטובר - מייה שם ועמית סוסנה. בנוסף אליהן צפויים להגיע בהמשך הערב עוד שמונה חטופים ושלוש גופות.

במשרד ראש הממשלה פרסמו הודעה בה נכתב כי "ממשלת ישראל מחבקת את שתי החטופות שהשתחררו כעת. ממשלת ישראל מחויבת להשבת כל החטופים והנעדרים. ביטחון תלווה אותן ואת משפחותיהם".

אחת המשוחררות היא מייה שם, בת 21, תושבת שוהם. היא נחטפה מאזור שדרות לאחר שהייתה במסיבה ברעים. מייה היא בעלת אזרחות צרפתית. כשבוע לאחר פרוץ המלחמה ארגון הטרור חמאס פרסם סרטון בו היא נראית מקבלת טיפול רפואי בשל פציעה בידה.

ממטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים נמסר כי "מייה אוהבת לצייר ולבשל היא לוחמת בנפש, צעירה עם נפש של אישה בוגרת. היא דואגת לאחים שלה תמיד, משפחתית מאוד. הגיעה למסיבה עם אליה טולדנו, אשר נחטף גם הוא ועדיין מוחזק בשבי החמאס.

עמית סוסנה, בת 40, עורכת דין, עובדת בחברת 'לוצטו'. היא גרה לבד בשכונת הדור הצעיר בקיבוץ כפר עזה, ונחטפה בעת שהתחבאה בממ"ד שבביתה".

 

חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד