י"ז אייר התשפ"ד
25.05.2024
אשתו שוחררה אמש

המשפחה קיבלה הודעה: אביב אצילי - נרצח

קרובי משפחתו של אביב אצילי, שיצא להגן על קיבוץ ניר עוז במהלך השבת השחורה, קיבלו הודעה שהוא נהרג | אשתו, ליאת, שוחררה אמש

המשפחה קיבלה הודעה: אביב אצילי - נרצח
מחאה למען השבת החטופים צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

קרובי משפחתו של אביב אצילי קיבלו הודעה שהוא נהרג. עד כה אביב, חקלאי ומנהל מוסך בן 49, נחשב חטוף ואשתו שוחררה בפעימה של אתמול. לא ברור האם נחטף בעודו בחיים או שגופתו נקלחה לצורכי משא ומתן. עם התחלת ההתקפה הרצחנית בבוקר שמחת תורה אביב יצא יחד עם כיתת הכוננות להגן על קיבוץ ניר עוז.

מדוברות ניר עוז נמסר כי "קיבוץ ניר עוז מודיע בצער כבד על נפילתו של אביב אצילי בשבת ה-7.10. היה בן 49, בן קיבוץ ניר עוז. אביב הותיר אחריו את אשתו, ליאת, וילדיהם עפרי, נטע ואיה".

"אביב היה מעמודי התווך של קהילת ניר עוז, וניהל את המוסך לציוד חקלאי בקיבוץ. צייר, רוכב אופניים, אוהב אדם ואדמה. יהי זכרו ברוך", אמרו בקיבוץ.

אמש לאחר שחרורה של אשתו הנשיא ג'ו ביידן אמר שהוא שמח מאוד שליאת אצילי, אזרחית ישראלית-אמריקאית שנחטפה על ידי חמאס ב-7 באוקטובר, שוחררה בשלום יחד עם 15 חטופים נוספים. "ג'יל ואני שמחים מאוד על כך שהיא תתאחד בקרוב עם שלושת ילדיה ואביה, שהיו מודאגים לביטחונה. ואנחנו נשארים נחושים להבטיח את שחרורו של כל אדם שנלקח כבן ערובה על ידי חמאס במהלך מתקפת הטרור האכזרית שלו על ישראל ב-7 באוקטובר, כולל בעלה של ליאת אביב", אמר ביידן בהצהרה.

חטופים נרצחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד