י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
"זה סוף סוף קורה"

מילות הפרידה שנמצאו בפלאפון של החייל שנהרג בעזה

"סוף סוף קורה, כבר התחלתי לאבד תקווה שניכנס, וב"ה יש לי את הזכות לקחת חלק במלחמה ולהיות בתוך עזה". כך נמצא כתוב במכשירו של סרן לירון שניר הי"ד שנפל בעזה לפני שבועיים. "שמח על החיים ועל מה שעשיתי והייתי, עבור העם שלי"

מילות הפרידה שנמצאו בפלאפון של החייל שנהרג בעזה
סרן לירון שניר הי"ד צילום: דובר צה"ל

דברים שכתב לעצמו סרן לירון שניר הי"ד שנפל בעזה בח' בכסלו בגיל 25 בלבד, רבע שעה לפני היציאה לקרב, נמצאו במכשיר הטלפון שלו בימים האחרונים על ידי בני משפחתו.

וכך כתב: "זה סוף סוף קורה, כבר התחלתי לאבד תקווה שניכנס, וב"ה יש לי את הזכות לקחת חלק במלחמה ולהיות בתוך עזה, להלחם, להחזיר את הכבוד של צה"ל ועם ישראל, ובעיקר לדאוג שלעולם לא עוד!".

"מה שהיה זה לא מה שיהיה, ואנחנו חזקים יותר, טובים יותר, מוסריים יותר, ולנו יש את התביעה האמיתית על החיים ועל הקיום שלנו בארץ ישראל וזה הזמן לומר זאת בברור לעצמנו ולכל העולם, עם ישראל חזק, וכל מי שינסה או ירצה לפגוע בנו, יקרה לו מה שקרה לחמאס. יש עוצמות בעם, יש אחדות, וכואב שהקב"ה צריך להראות לנו את זה בדרך הקשה. אבל אני שמח שמתגלים ויוצאים לפועל כל העוצמות והאחדות העם".

סרן לירון שניר הי"ד.

"ועכשיו זה תורי", כתב שניר, "להיות, להלחם להעז ולפקד על צוות בעת הזאת, במלחמה הזאת. בעוז וענווה אמלא את התפקיד ואוביל את הצוות בקרב. אנחנו חזקים ומלאים בעוצמות, שמח על הזכות לקחת חלק!".

וכאן מגיע המסר המצמרר למשפחתו: "אם חלילה יקרה לי משהו, אני אוהב את המשפחה שלי, ובזכותם אני מי שאני".

וגם מעין צוואה השאיר אחריו לירון שניר הי"ד, שכתב: "צריך לזכור להיות בגדלות, לאהוב את החיים ותמיד להוסיף טוב בעולם. לשמח אנשים, לראות את החלש ולעזור לו. לחייך לאנשים, לזרוק מילה טובה. להיות טוב זאת השאיפה, טוב לכל, וזה לא עולה לנו כלום, להיות טובים ולעשות טוב".

"שמח על החיים ועל מה שעשיתי והייתי, עבור העם שלי, עבור מי שהיה סביבי לאורך השנים והצלחתי להשפיע עליו טוב, אנחנו צריכים להיות טובים ולעשות טוב!".

חייל נהרג מלחמת חרבות ברזל עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד