ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
לקראת הבחירות

פייסבוק: סגרנו 4,800 חשבונות בגלל פעילות סינית

ענקית הטכנולוגיה אומרת שעד כה השנה היא פירקה חמש רשתות שמקורן מגיע מסין של חשבונות מזויפים | זאת לקראת הבחירות שצפויות להתקיים בשנה הבאה

פייסבוק: סגרנו 4,800 חשבונות בגלל פעילות סינית
אילוסטרציה צילום: pixabay

מטא הסירה כמעט 4,800 חשבונות מזויפים שהיו חלק מ"מסע השפעה סיני" שמטרתו להפיץ תוכן מקוטב על הפוליטיקה של ארצות הברית לקראת הבחירות לנשיאות ב-2024, הודיעה ענקית הטכנולוגיה. מבצע ההשפעה היה אחד משני קמפיינים מבוססי סין שזוהו על ידי החברה, המחזיקה בפייסבוק ואינסטגרם, ברבעון השלישי של 2023, כך אמרה הטכנולוגיה בדו"ח האחרון שלה שפורסם אמש (חמישי).

"האנשים מאחורי הפעילות הזו פרסמו באנגלית על הפוליטיקה של ארה"ב ויחסי ארה"ב-סין. אותם חשבונות יבקרו את שני הצדדים של הקשת הפוליטית בארה"ב על ידי שימוש במה שנראה כתוכן מפלגתי שהודבק בהעתקה מאנשים ב-X", אמר מטה.

במטא אמרו כי רשת החשבונות שאבה ממקורות ליברליים ושמרנים כאחד, תוך שיתוף מחדש של פוסטים אמיתיים של פוליטיקאים וכלי חדשות בזהות בדויה. "לא ברור אם הגישה הזו נועדה להגביר את המתיחות המפלגתית, לבנות קהל בקרב תומכי הפוליטיקאים הללו, או לגרום לחשבונות המזויפים המשתפים תוכן אותנטי להיראות יותר אמיתי", אמרה חברת הטכנולוגיה.

 

סין פייסבוק בחירות ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד