כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
יום לפני יום הולדתו

יובל נהרג כתוצאה מירי כוחותינו בפיגוע: "נרצה לדעת בדיוק מה קרה"

אביו של יובל סיפר כי היה שוטר במג"ב ולמד משפטים עד שנהיה עו"ד בנציבות שירות המדינה | "תמיד הוא היה מסתער קדימה" אמר עליו

יובל נהרג כתוצאה מירי כוחותינו בפיגוע: "נרצה לדעת בדיוק מה קרה"
יובל דורון קסטלמן ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

יובל דורון קסטלמן, בן 38 ממבשרת ציון, נהרג מירי חיילים בפיגוע אתמול (חמישי) בירושלים לאחר שירה לעבר המחבלים. קסטלמן היה הראשון שירה לעבר המחבלים בפיגוע והחיילים, שהגיעו לאחר מכן לזירה וחשבו שהוא אחד המחבלים, ירו לעברו. קסטלמן נפצע באורח אנוש ופונה לבית החולים שערי צדק, שם נקבע מותו.

אביו, משה, סיפר ל-Ynet כי "רק בשעה 16:30 הבנו שהוא היה מעורב בפיגוע. נסענו אל בית החולים, שם יובל נאבק על חייו עד שנפטר". הוא ספד לבנו ואמר כי יובל היה לוחם במג"ב ובמשטרה, והתקדם. הוא סיים לימודי משפטים והפך לעורך דין בשירות המדינה. תמיד הוא היה מסתער קדימה. לפני הפיגוע הוא היה במילואים, שחררו אותו קצת מהצבא כדי שיוכל לעבוד. הוא היה אמור לחזור למילואים, אבל המג"ד כנראה הודיע לו שכרגע לא צריכים אותו והוא חזר לעבודה בנציבות".

בהתייחס לתקרית הטראגית בה הוא מצא את מותו האב אמר כי "אף אחד עדיין לא דיבר איתנו רשמית. אנחנו נרצה לדעת בדיוק מה קרה. בתיעוד רואים שהוא מסתער על המחבלים ומנטרל אותם, ופתאום יורים עליו. הם לא קראו את הזירה. כרגע אני לא יכול להיות שיפוטי, מה אני הייתי עושה במצב הזה? אבל אני רוצה שיבדקו את זה עד תום ויסיקו את המסקנות מהמקרה".

פיגוע פיגוע ירי נרצחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד