י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
האסון בפיגוע

הירי למוות בשוגג ביובל קסטלמן: החיילים ייחקרו

החיילים שירו למוות בשוגג ביובל דורון קסטלמן ז"ל במהלך נטרול המחבלים בפיגוע בירושלים ייחקרו | צה"ל: "האירוע ייחקר על ידי מצ"ח, השב״כ ומשטרת ישראל"

הירי למוות בשוגג ביובל קסטלמן: החיילים ייחקרו
יובל דורון קסטלמן ז"ל / זירת הפיגוע צילום: באדיבות המשפחה / חיים גולדברג, פלאש 90

המשטרה הצבאית תחקור את החיילים שירו למוות בשוגג ביובל דורון קסטלמן ז"ל - שנטרל את המחבלים בפיגוע בירושלים. מדובר בסיבוב פרסה של הצבא - לאחר שהודיע כי החליט שלא לחקור את החיילים.

"בהמשך לפיגוע בירושלים, אתמול (ה׳) נפתחה חקירה על ידי משטרת ישראל ושב"כ", מסר דובר צה"ל. "עם קבלת פרטי החקירה הראשוניים ולנוכח נסיבות האירוע הוחלט כי החקירה תתבצע בשיתוף המשטרה הצבאית החוקרת. צה״ל מביע צער על מותם של האזרחים".

יובל קסטלמן ז"ל הוא ההרוג הרביעי בפיגוע הירי אמש (חמישי) בתחנת האוטובוס שבכניסה לירושלים. הוא נטרל את המחבלים ושילם בחייו לאחר שנורה בשוגג בידי חיילי מילואים שחשדו בו כמחבל שלישי.

לאחר שנאבקו על חייו במשך כל שעות היום, נאלץ אתמול הצוות הרפואי בבית החולים שערי צדק לקבוע את מותו של קסטלמן ז"ל, בן 38, שנפצע באורח אנוש.

קסטלמן, בן 38 ממבשרת ציון, היה עו"ד בנציבות שירות המדינה ובעבר שירת בכוחות הבטחון. "תמיד היה גיבור והראשון לזנק להציל חיים, וכך עשה גם הפעם", אמרו במשפחתו.

יובל הבחין באירוע מצדו השני של הכביש בשעה שנסע לעבודה בקרית הממשלה. יובל עצר את רכבו בכדי לנטרל את המחבלים - אך נורה למוות בשוגג על ידי החיילים שחשדו כי הוא מחבל.

 

מלחמת חרבות ברזל פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד