כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
עורר סערה

מנסור עבאס: "הארגונים הפלסטיניים צריכים להניח את נשקם"

יו"ר רע"מ מנסור עבאס קרא בריאיון לפלגים הפלסטינים להניח את נשקם. "כדי להצליח להמשיך הלאה, הארגונים הפלסטיניים צריכים להניח את נשקם", אמר

מנסור עבאס: "הארגונים הפלסטיניים צריכים להניח את נשקם"
מנסור עבאס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר רע"מ חה"כ מנסור עבאס עורר סערה לאחר שקרא בריאיון ל-CNN לפלגים הפלסטיניים להניח את הנשק, ולהתאחד למאבק פוליטי לא מזוין למען הקמת מדינה פלסטינית, לצד מדינת ישראל - בפתרון פוליטי.

יו"ר מפלגת רע"ם, ח"כ מנסור עבאס, אמר בריאיון לרשת CNN כי הדרך לפתרון הסכסוך בין ישראל לפלסטינים היא שארגוני הטרור יתפרקו מנשקם. "בהסתכלות על העבר, ההחלטה של ארגוני הטרור לבחור באלימות כדי להשיג את מטרותיהם, זו דרך שתמיד כשלה. והקורבן של הפעולות הללו תמיד היה העם הפלסטיני שמשלם את המחיר", אמר עבאס.

הוא הוסיף כי לשיטתו הדרך להתקדם לפתרון הסכסוך היא על ידי הפסקת ההתנגדות האלימה ו"יצירה של תנועה לאומית תחת הרשות הפלסטינית שתשאף ליצור מדינה שתתקיים לצד ישראל".

עוד אמר עבאס בריאיון כי מתקפת 7 באוקטובר של חמאס נוגדת את הדת וכל ערך אנושי שהאיסלאם מאמין בו. "כל פעולה שנעשית נגד חפים מפשע נוגדת את ההלכה האיסלאמית ואנחנו מגנים את זה, אסור להצדיק פעולות כאלו".

עבאס אמר: "כדי להצליח להמשיך הלאה, הארגונים הפלסטיניים צריכים להניח את נשקם". לדבריו, "הם צריכים לעבוד יד ביד עם הרשות הפלסטינית כדי להוביל תנועה להקמת מדינה פלסטינית, בפתרון של שלום לצד מדינת ישראל".

עוד אמר: "אני רוצה להיות ברור - כל פעולה נגד חפים מפשע: נשים, זקנים וילדים - זה נגד הערכים של האיסלאם. אנחנו מגנים את הפעולות הללו בתוקף, אי-אפשר להצדיק זאת. זה הולך נגד כל הערכים האנושיים והדתיים".

 

מנסור עבאס מלחמת חרבות ברזל פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד