ט"ו אייר התשפ"ד
23.05.2024
התקבלו הוכחות שנמצא בעזה

אחרי 57 יום: רון בנימין שנחשב נעדר הוכרז כחטוף

משפחתו של רון בנימין, שנחשב נעדר מ-7 באוקטובר, עודכנה שנחטף לעזה. רוכב האופניים בן ה-53 נפרד מחבריו ליד קיבוץ בארי כשהחלו האזעקות, ומאז נעלם. בהקלטה ששלח בנימין לבתו נשמעים פיצוצים באזור: "אני לא יודע לאן ללכת"

אחרי 57 יום: רון בנימין שנחשב נעדר הוכרז כחטוף
רון בנימין צילום: באדיבות המשפחה

אחרי 57 ימים, רון בנימין הוכרז כחטוף לאחר שהתקבלו הוכחות שנמצא בעזה. רון בנימין בן 53 נשוי לאיילת ואב לשי וגיל. רון יצא מהבית שלו ברחובות לרכב על אופניים בסינגל בארי ב-7.10.

מספר דקות לאחר שהגיע למקום, החלו האזעקות והוא החליט שלא להישאר שם. הוא שלח לבתו שי הקלטות שבהן הוא מספר שיש אזעקות והוא נמצא בעוטף עזה ושהוא לא יודע מה לעשות, אבל דבר אחד הוא ידע ואמר בנחרצות "אני חוזר הביתה".

רון עשה הכל כדי לחזור הביתה למשפחה, ועלה על הרכב והחל לנסוע צפונה על כביש 232, ליד קיבוץ מפלסים חולית מחבלים עצרה אותו ומשם הוא נחטף.

במשך 56 ימים הוגדר כנעדר והיום משפחתו קיבלה את הבשורה שרון חטוף בעזה.

בהקלטה ששלח בנימין לבתו בבוקר ה-7 באוקטובר נשמעים היטב הפיצוצים באזור: "אני לא יודע לאן ללכת, זה מעל הראש, תשמעי את הבומים פה" אמר.

אתמול, בשל מידע מודיעיני ועדויות של חטופים ששבו לארץ, צה"ל הודיע כי שישה ישראלים שנחטפו לרצועת עזה נרצחו. אלו שמותיהם: אריה זלמנוביץ', מיה גורן, רונן אנגל, אליהו מרגלית, עופרה קידר וגיא אילוז.

ממטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים נמסר: "בנותיו ואשתו של רון מחכות לו בבית דואגות ורק רוצות לחבק ולעטוף אותו".

חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד