א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
רוססו הודעות נאצה

ביתו של חבר הקונגרס הושחת בשל תמיכתו בישראל

ביתו של חבר קונגרס אמריקאי הושחת על ידי אנשים שקראו להפסקת אש בישראל ובעזה. חבר הקונגרס פרסם הודעה על כך. "מתקפה זו משקפת למרבה הצער את התגבשות השיח הפוליטי בארצנו, והיא לחלוטין לא מוצדקת"

ביתו של חבר הקונגרס הושחת בשל תמיכתו בישראל
ריסוס גרפיטי: אילוסטרציה צילום: unsplash

אדם סמית', חבר קונגרס אמריקאי, אמר כי ביתו הושחת על ידי אנשים הדוגלים בהפסקת אש במלחמת ישראל-חמאס. אדם סמית' מכהן כחבר בית הנבחרים של ארצות הברית מטעם מחוז הקונגרס התשיעי של מדינת וושינגטון, הוא חבר המפלגה הדמוקרטית, ומייצג מחוז בחירה השוכן במערב וושינגטון.

דוברת מטעם חבר הקונגרס אדם סמית' מסרה שהחניה בביתו של חבר הקונגרס מוושינגטון, סומנה בצבע אדום הכולל הודעות הקוראות להפסקת אש. משרדו פרסם תמונות של הודעות שכללו "רוצח תינוקות" ו"שחררו את עזה" ו"הפסקת אש".

"מתקפה זו משקפת למרבה הצער את התגברות השיח הפוליטי בארצנו, והיא לחלוטין לא מוצדקת, מיותרת ומזיקה למערכת הפוליטית שלנו", מסר מר סמית' בהצהרה. הוא אמר שהוא נשאר מחויב להיפגש עם קבוצות בכל הקשת הפוליטית.

מר סמית' לא הצטרף לכמה מעמיתיו הדמוקרטים בקריאה להפסקת אש, ואמר בהצהרה ב-28 באוקטובר כי "ישראל חייבת לעשות כל שביכולתה כדי לוודא שחמאס לא יוכל שוב לבצע פיגועים. הזוועות של הפיגוע ב-7 באוקטובר על אזרחים ישראלים על ידי חמושים של חמאס צריכות להבהיר את זה לכולם".

הוא גם אמר שישראל וארה"ב יכולות לעשות יותר כדי לתת מענה לצרכים ההומניטריים בעזה. בהצהרתו אמר שהוונדליזם "רק גרם לי להיות נחוש יותר להישאר בפוליטיקה כדי להבטיח שנפתור את העניינים שלנו. את ההבדלים נפתור בדרך שלווה המשקפת באמת דמוקרטיה ייצוגית".

אנטישמיות חמאס ארצות הברית מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד