י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
הלב נקרע

משפחת ביבס: "כל יום זה עניין של חיים ומוות"

בת דודתה של שירי ביבס השבויה בידי חמאס יחד עם ילדיה הקטנים בן 4 ו-10 חודשים, סיפרה על העדויות של השבויים ששבו לארץ, על התנאים בהם הוחזקו בעזה, ושללה כי קיבלו כל מידע חדש מגורם רשמי במדינה על גורל קרוביה

משפחת ביבס: "כל יום זה עניין של חיים ומוות"
כפיר ביבס צילום: צילום מסך

יפעת זיילר, בת דודתה של שירי ביבס, ודודתם של כפיר בן ה-10 חודשים ואריאל בן ה-4, סיפרה בראיון לטלי מורנו ב'כאן 11' כי "לא נמסר לנו שום מידע חדש מגורם רשמי". על הפסקת ההפוגה וחידוש הלחימה יפעת אמרה: "זה מובן שלא מערבים אותנו בהחלטות עצמן, אבל המינימום שיתנו איזו הודעה מראש, להגיד לנו שזה מה שהולך לקרות".

בהמשך הריאיון, סיפרה יפעת על השבוע הקשה בחייה ובחייהם של קרובי המשפחה, בו כל יום המתינו לקבל את הבשורה כי יקיריהם נכללים ברשימות החטופים השבים מהרצועה. "קרו כל כך הרבה דברים במקביל בימים האחרונים. הימים והלילות התחברו לנו מהציפיות לקבל את שיחת הטלפון לגבי היום למחרת. היום האחרון של העסקה היה יום מאוד דרמטי עבורנו, וכל השתלשלות האירועים שאחרי".

יפעת הדגישה את החשיבות של החזרת משפחת ביבס כמה שיותר מהר. "אנחנו שומעים את העדויות מהחטופים ששבו, על התנאים בהם הם הוחזקו", סיפרה יפעת. "בשביל כפיר בן העשרה חודשים - כל יום כזה זה עניין של חיים או מוות". בפנייה ישירה לשירי, יפעת אמרה: "שתדעי שאנחנו עושים הכול - דוחפים הרים, הופכים עולמות. אני מצטערת שזה לוקח כל כך הרבה זמן".

בשבוע שעבר שוחח ראש הממשלה נתניהו עם קרובי משפחת ביבס בקריה בתל אביב, ומסר להם מידע שיש בידי ישראל על מצבם של כפיר, אריאל ושירי. נתניהו שוחח עם בני המשפחה, לאחר שחמאס פרסם הודעה שבה נטען כי האם ושני ילדיה אינם בחיים.

מלשכת ראש הממשלה נמסר ביום רביעי האחרון: "ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם בני משפחת ביבס, בעקבות הודעת חמאס, זאת בהמשך לפגישתם אמש בקריה בתל אביב. ראש הממשלה נתניהו אמר לבני המשפחה כי הנושא נבדק ע"י כלל גורמי הביטחון, וכל מידע יימסר להם. רה"מ נתניהו הבטיח שמדינת ישראל תעשה הכל להשבתם ארצה".

מלחמת חרבות ברזל חמאס חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד