כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"להודות לבורא עולם"

נולדה במשקל 500 גרם: השתחררה לאחר 100 ימים בפגייה

שמחה בביה"ח באשדוד, פגה שנולדה במשקל 500 גרם משתחררת לביתה לאחר 100 ימים בפגייה. ההורים: "דווקא בימים אלו היה לנו חשוב לשתף את עם ישראל שיש גם ניסים"

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לפני למעלה משלושה חודשים נולדה תינוקת בשבוע 24, בלידה רגילה ובמשקל 500 גרם בחדר הלידה של ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד לזוג הורים תושבי העיר. עם לידתה הועברה הפגה להמשך טיפול בפגיית ביה"ח. לשמחת כולם, הפגה הלכה והתחזקה מיום ליום עד לשחרורה היום כאשר היא בריאה ובמשקל 2.00 קג'.

ד"ר לגרב ילנה סגנית מנהל פגייה ויילודים ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד: "מדובר בתינוקת הראשונה שנולדה בביה"ח במשקל כ"כ קטן ומשתחררת לביתה בריאה ושלמה ואני תקווה ותפילה שתזכה לחיים בריאים וארוכים. דווקא בימים כל כך מורכבים לעם ישראל, זו זכות עבורנו להפיץ נקודת אור ואופטימיות".

ההורים: "היה לנו חשוב על אף אי הרצון האישי שלנו להיחשף, להביא את הבשורה לעם ישראל, שנדע כולנו בתוך התקופה הקשה הזו, שיש גם ניסים גדולים וכולנו מאוחדים בתקווה ותפילה שכלל החטופים ישובו במהרה לביתם והחלמה מהירה לפצועים ושאף יהודי לא ינזק. בנוסף, חשוב להודות לבורא עולם שהביא אותנו למקום הנכון - לפגיית ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד, שעשו מעל ומעבר למעננו בכל התקופה הזו".

בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד