י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
אחרי חיסול המג"ד

האזהרה של צה"ל למפקדי גדוד שג'אעיה

דובר צה"ל בערבית חשף את פרטיהם של מפקדי גדוד שג'עייה בארגון הטרור חמאס וקרא להם להסגיר את עצמם לפני שייפגעו | אתמול חיסל צה"ל את מפקד הגדוד, וסאם פרחאת

האזהרה של צה"ל למפקדי גדוד שג'אעיה
מחבלי חמאס צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

צה"ל פנה היום למפקדי גדוד שג'עייה של ארגון הטרור חמאס וקרא להם להסגיר את עצמם לפני שייפגעו. זאת, לקראת השלב השני של התמרון הקרקעי במסגרתו מתכוון צה"ל להשמיד את מסגרות חמאס בשכונה.

"זו אזהרה אחרונה", כתב היום דובר צה"ל בערבית, סגן-אלוף אביחי אדרעי בחשבון הטוויטר שלו, תוך שהוא חושף את פרטיהם של מפקדי גדוד. "כולכם על הכוונת. צה"ל יפעל בעוצמה אדירה בשכונה לפירוק תשתיות חמאס הצבאיות. יש לכם שתי אפשריות: להיכנע ולהניח את נשקכם - או להישאר ולחכות לגורל דומה לזה של ויסאם פרחאת ויונס מושתהא".

אתמול, כזכור, צה"ל בהכוונת מידע מודיעיני מדויק של אמ"ן ושב"כ, חיסלו את מפקד של ארגון הטרור חמאס, וסאם פרחאת, באמצעות מטוסי קרב של חיל האוויר.

פרחאת מפקד על הגדוד משנת 2010 והוביל אותו במבצע "צוק איתן", במהלכו פיקד על המחבלים באסון הנגמ"ש, בו נהרגו שישה חיילי צה"ל; סמל-ראשון אורן שמחה נח ז"ל, סמל-ראשון שחר תעשה ז"ל, סמל בן יצחק וענונו ז"ל, סמל מקס דונלד שטיינברג ז"ל, סמל שון מונדשיין ז"ל, סמל-ראשון דניאל פומרנץ ז"ל ונחטף סמל-ראשון אורון שאול ז"ל.

מתחילת הלחימה, צה"ל ושב"כ פגעו ביכולותיו של גדוד שג'עייה באופן משמעותי, החל מחיסול צמרת הפיקוד ועד להשמדת תשתיות ואמצעי לחימה.

מלחמת חרבות ברזל צה"ל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד