כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
האבל כבד

הטרגדיה ממשיכה להדהד: "נותרו עם חובות כבדים"

פטירתה הטראגית של הגב' אסתר סיניסון ע"ה, הותירה את משפחתה כאובה ודואבת • במשך שנים סייעה לפרנסת הבית, גם כשסבלה ממחלת לב וממצב רפואי ירוד • כל זאת לצד בעלה הגאון רבי יצחק דוד סיניסון שליט"א שהתמסר למלאכת הרבצת תורה לתלמידיו הרבים זכתה להשיא את כל עשרת ילדיה בחייה, אבל נותרה עם חובות לא קלים, והמשפחה מתאמצת לסלק אותם בהקדם

הטרגדיה ממשיכה להדהד: "נותרו עם חובות כבדים"
המצבה של גב' סינסון צילום: באדיבות המצלם

משפחת סיניסון מתחילה להתאושש מהאבל הכבד שירד עליה עם פטירתה של האם הדגולה מרת אסתר ברוריה סיניסון ע"ה, אשת חבר להגאון רבי יצחק דוד סיניסון יבלחט"א, ר"מ ומרביץ תורה זה רבות בשנים.

לעזרה הקליקו כאן>>>

ידידי המשפחה מספרים שהבית של משפחת סיניסון מזכיר מאוד את ביתו של מרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, עד כדי כך הם חיו בפשטות. ארונות ישנים, חלונות חורקים, שולחן וכיסאות פשוטים, הם חיו בכבוד עם מה שיש, ואף פעם לא ניסו להשיג יותר מזה. השמחה ומאור הפנים כיסו על הכל.

בת 60 בלבד היתה אסתר כשנפטרה אחרי ייסורים קשים ומרים, במחלה שהכבידה מאוד בשנים האחרונות.

בעבר היתה עובדת כמזכירה, אבל בשנים האחרונות נמנעה ממנה היכולת לעבוד בשל מצבה הרפואי. התפקוד של הלב היה נמוך מאוד במשך 25 שנה, מה שהוביל גם לדלקות ריאות חוזרות ונשנות, ומספר פעמים היתה מורדמת ומונשמת לאחר שלקתה בזיהומים קשים שהתפשטו בכל גופה.

בחודש אלול האחרון עברה ניתוח, ומאז לא שבה לעצמה. בתחילת השבוע שעברה השיבה נשמתה ליוצרה, למגינת כל לב.

בחסדי שמים זכו אסתר ע"ה ובעלה שיחי' להשיא את כל ילדיהם. הם לקחו על עצמם חובות לא קלים כדי לעמוד במשימה הזאת, אבל אז הגיע המצב הרפואי המורכב שלה והכביד עליהם עוד יותר, עם הוצאות ענק על טיפולים יקרים, עם מצב רפואי לא מוגדר בצורה מספיק, מינימום תמיכה של הממשלה וקופת החולים, והרבה מאוד הוצאות על המשפחה, שלקחה הלוואות רבות וגדולות כדי לסייע לאם המסורה ככל האפשר.

אבל החובות הכבדים מעיקים, לא מאפשרים למשפחה להמשיך הלאה. הם חייבים לכסות את החובות, ולסייע לאב האלמן לצאת מהבור העמוק שבו הוא מוצא את עצמו אחרי שנים של מאבק על חייה של רעייתו.

הציבור מתבקש לסייע, לכבודה של אותה אשה חשובה שהקדישה את כל חייה לתורה ולעבודת ה', ולמענו של האברך היקר, תלמיד חכם מופלג שמחלק את זמנו בין לימוד בשקדנות בכולל האברכים, ובין הרבצת תורה כר"מ בישיבה ורב לתלמידים.

לעזרה הקליקו כאן>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד