ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
"היקף האיומים חסר תקדים"

לראשונה מתחילת המלחמה: הקלטות ראש השב"כ נחשפות

"בכל מקום: בעזה, באיו"ש, בלבנון, בטורקיה, בקטאר, בכל מקום. ייקח כמה שנים אבל אנחנו נהיה שם כדי לעשות את זה", כך ראש השב"כ מבטיח לחסל את כל צמרת חמאס בהקלטות שנחשפות הערב

לראשונה מתחילת המלחמה: הקלטות ראש השב"כ נחשפות
רונן בר צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ראש השב"כ רונן בר מתייחס לראשונה מאז פרות המלחמה - בקולו לאירועי 7 באוקטובר - בהקלטות בלעדיות שפורסמו הערב (ראשון) ב'כאן 11'. בר, שלא דיבר עד כה, לקח אחריות על המחדל העצום שהוביל לאירועי השבת השחורה. זאת הפעם הראשונה שבכיר ישראלי אומר מפורשות שישראל תחסל בכירי חמאס גם בקטאר - המתווכת בעסקה לשחרור החטופים - וגם בטורקיה.

"הקבינט הציב לנו מטרה. במילים של הרחוב זה לחסל את חמאס, ואנחנו נחושים לעשות את זה", אומר ראש השב"כ ומוסיף "זה המינכן שלנו". כלומר, כפי שהמבצע לחיסול המחבלים שעמדו מאחורי טבח 11 הספורטאים במינכן נמשך שנים על גבי שנים, כמעט 20 שנה - כך יהיה גם הפעם.

"בכל מקום: בעזה, באיו"ש, בלבנון, בטורקיה, בקטאר, בכל מקום. ייקח כמה שנים אבל אנחנו נהיה שם כדי לעשות את זה", מבטיח ראש השב"כ. "האחריות הביטחונית היא שלנו. החובה שלנו היא לספק גם ביטחון וגם תחושת ביטחון. לצערי ב-7 באוקטובר לא הצלחנו לעשות את זה. אני חושב שאנחנו במגמת עלייה ואנחנו לא מחכים".

בר המשיך ואמר: "את הלקחים שלנו מהאירועים כבר מפיקים. כבר מעבירים אותם לגזרות אחרות. לא רק לרצועת עזה, כמובן. היקף האיומים שיש על מדינת ישראל הוא חסר תקדים בשנה האחרונה, עוד לפני האירועים האלה. גם במקרה הזה העיקר סמוי מן העין. יש הרבה מאוד דברים שבוחשים מתחת לפני הקרקע".

רונן בר שב"כ מלחמת חרבות ברזל חמאס חיסול מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד