י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
הספינה שהותקפה בסכנת טביעה

חוסל מפקד גדוד שאטי: ראש הממשלה קיים הערכת מצב בטחונית

צה"ל ושב"כ חיסלו את מפקד גדוד שאטי של חמאס. תחת פיקודו יצאו מתווי פשיטה לשטחי ישראל ב-7.10. נתניהו קיים הערב הערכת מצב טלפונית. החות'ים בהכוונת איראן בתימן ממשיכים לאיים על ספינות סוחר, ופגעו בשתי ספינות סוחר לא ישראליות. אחת מהן בסכנת טביעה

חוסל מפקד גדוד שאטי: ראש הממשלה קיים הערכת מצב בטחונית
מלחמת חרבות ברזל צילום: דובר צה"ל / פלאש 90

צה"ל בהכוונה מודיעינית של שב"כ ואמ"ן חיסל באמצעות מטוס קרב של חיל האוויר את הית'ם חואג'רי, מפקד גדוד שאטי של ארגון הטרור חמאס, אשר תחת פיקודו יצאו מתווי פשיטה לשטחי ישראל ב-7.10.

חוואג'רי פיקד על אבטחת הפעילות של ארגון הטרור חמאס בבית החולים שיפאא וכן פיקד על הלחימה נגד כוחות צה״ל במחנה שאטי. במהלך תפקידו, חואג'רי היה אחראי על פעילות טרור רבה כנגד תושבי מדינת ישראל.

ראש הממשלה נתניהו קיים הערב הערכת מצב טלפונית. בשיחה השתתפו שר הביטחון, השר גנץ, השר איזנקוט, השר לעניינים אסטרטגיים, ח"כ דרעי, ראש המל"ל, ראש הסגל, מזכיר הממשלה, הרמטכ"ל, ראש המוסד, מזכ"צ רה"מ, ראש מערך ההסברה, ראש אמ"ץ, ראש אגא"ס, מתפ"ש ורח"ט מחקר.

נתניהו בהערכת מצב.

המורדים החות'ים בהכוונת איראן בתימן ממשיכים לאיים על ספינות סוחר, ופגעו היום בשתי ספינות סוחר לא ישראליות, אחת מהן בסכנת טביעה. גורמי ביטחון אומרים כי הפגיעה בספינה הבריטית שבסכנת טביעה "טעות בזיהוי". החות'ים הודיעו כי הם "לא חוששים מארה"ב". דובר צה"ל הגיב: "נגיב במקום ובזמן הנכון".

שישה אזרחי תאילנד ששוחררו משבי חמאס בשבוע שעבר השתחררו מבית החולים אסף רופא בצריפין. משרד החוץ, משרד הבריאות והצוותים בבית החולים קיימו להם טקס פרידה בהשתתפות שגרירת תאילנד בישראל, והם יחזרו היום לתאילנד.

עזה בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד