כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
הוסתרו בתוך בקבוקי תרופות

נוסע נתפס מבריח 160 חיות אקזוטיות כולל נחשים, זיקיות וצפרדעים

נוסע ממיאמי לפרו נתפס מבריח 160 חיות אקזוטיות כולל נחשים, זיקיות וצפרדעים. ארבע מהחיות האקזוטיות נמצאו מתות לאחר שנסעו בתנאים איומים. המטען הועבר בשתי מזוודות בטיסה שהגיעה ללימה בחצות ב-17 בנובמבר

נוסע נתפס מבריח 160 חיות אקזוטיות כולל נחשים, זיקיות וצפרדעים
חלק מהחיות שנתפסו צילום: Servicio Nacional Forestal y de Fauna Silvestre

כ-160 חיות אקזוטיות, כולל נחשים, עכבישים וצבים, נתפסו בשדה תעופה בפרו. החיות הוחרמו בנמל התעופה הבינלאומי חורחה צ'אבס בבירה לימה. החיות נמצאו במטען של נוסע שנסע ממיאמי לפרו ומשם היה אמורות להגיע למדינה אסייתית ששמה לא דווח, כך מסרה רשות החיות הלאומית של פרו (SERFOR). 

על פי הדיווח, המטען הועבר בשתי מזוודות בטיסה שהגיעה ללימה בחצות ב-17 בנובמבר. השלטונות בפרו מצאו את החיות בתנאים מחרידים, כמעט חנוקות, כשהן מוחבאות בתוך בקבוקי תרופות, בקופסאות פלסטיק של כלים וברגים, ואפילו עטופים בכותנה בתוך קשיות.

החיות נמצאו בתוך המזוודות של נוסע פרואני-אמריקאי ב-17 בנובמבר. הנוסע תכנן לבצע סחר בלתי חוקי בבעלי החיים באסיה. בין החיות היו עכבישי טרנטולות (פרווניתיים) ממינים שונים שהגיעו מאפריקה, פנמה וברזיל.

היו גם מגוון נחשים שנמצאו בתוך מיכל של חלבון לתינוקות ו-14 צפרדעים. היו גם לפחות 15 דגימות של מינים מוגנים בינלאומית, כמו זיקית וצב.

בעלי החיים הועברו לשני מקומות מיוחדים בלימה והן תחת טיפול מיוחד. אבל בגלל התנאים הגרועים שבהם נסעו, כמו גם המחסור במזון, ארבע חיות נמצאו מתות. שווי המשלוח הוא עשרות אלפי דולרים בשוק השחור.

ההערכה היא כי הסחר הבלתי חוקי בחיות אקזוטיות מגלגל 20 מיליארד דולר בשנה ברחבי העולם.

ארצות הברית סיכול הברחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד