כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אמירה מזעזעת

"אתם צריכים להתבייש בזה שיש בצבא נוער גבעות"

מפקד גל"צ לשעבר משה שלונסקי התראיין בנושא החייל שירה ביובל קסטלמן והטיח בצמד המגישים הימניים: "אתם צריכים להתבייש בזה שיש בצבא נוער גבעות" והוסיף, "נוער הגבעות אלו פרחחים. אף אחד לא רוצה לחקור אותם. הבחור שירה רצה דם"

"אתם צריכים להתבייש בזה שיש בצבא נוער גבעות"
חיילים. אילוסטרציה צילום: אייל מרגולין, פלאש 90

התקרית הטראגית בפיגוע בירושלים בו נורה למוות האזרח הגיבור יובל דורון קסטלמן ז"ל נידונה בתוכניתם של נועם פתחי ויותם זמרי ברדיו 'גלי ישראל'.

משה שלונסקי, מפקד גלי צה"ל לשעבר התראיין בנושא ואמר: "זה אירוע יותר חמור מאלאור אזריה. הוא עוד הלך לערוץ 14 להתראיין? אתם צריכים להתבייש בזה שיש בצבא נוער גבעות".

יותם זמרי העמיד אותו במקום ואמר לו: "אנחנו ממש לא מתביישים בהם. אתה לא מכיר את נוער הגבעות. אם זה היה חייל מרעננה ולא מיו"ש - היית מדבר אותו דבר?".

שלונסקי המשיך בשלו ואמר: "ברור. נוער הגבעות אלו פרחחים. אף אחד לא רוצה לחקור אותם. הבחור שירה רצה דם, הוא רוצה להרוג אדם שהרים ידיים ונכנע".

נועם פתחי גינה גם הוא את דבריו ואמר: "כמה נוער גבעות יש בצבא לדעתך? אתה ודומיך מחכים לאוכלוסיה הזו, אתם מחכים לבן גבירים האלה, נקרא לזה ככה, מעבר לפינה בזמן שיש ביניהם כאלה שנלחמים ברצועת עזה והאמהות שלהם מתות מדאגה".

שלונסקי סיכם ואמר: "דווקא ידיו של בן גביר נקיות כאן, מדובר בחייל".

נוער גבעות רדיו גלי ישראל יותם זמרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד