י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
תגובה על תקיפות בסיסים אמריקאים

פעילי מיליציה איראניים חוסלו בזמן שניסו לשגר טילים

‏ערוץ אל-מיאדין דיווח על חמישה הרוגים בקרב המיליציות הפרו איראניות בעיראק בתקיפה אמריקנית באזור כירכוכ, צפון עיראק. החיסול הגיע לאחר שהמיליציות הפרו איראניות תקפו בעיראק ובסוריה בסיסים אמריקאיים

 פעילי מיליציה איראניים חוסלו בזמן שניסו לשגר טילים
צבא ארה"ב בעיראק צילום: Pixabay

חמישה פעילי מיליציות פרו איראניות בעיראק חוסלו אתמול על ידי ארצות הברית. ‏ערוץ אל-מיאדין דיווח כי החמישה שייכים למיליציות הפרו איראניות בעיראק באזור כירכוכ, צפון עיראק.

אתמול דיווח הערוץ הלבנוני על מתקפת מל"טים של המיליציות הפרו איראניות בעיראק בבסיס האמריקני עין אל-אסד במערב עיראק וגם בבסיס האמריקני בשדה הנפט אל-עומאר במזרח סוריה. זמן קצר לאחר מכן הגיעו דיווחים כי חמישה פעילים חוסלו בתקיפה אמריקנית בכירכוכ בצפון עיראק.

חמשת המחוסלים

סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה כי במתקפה אווירית אמריקנית החמישה חוסלו כשהם התכוננו לשגר טיל נפץ לעבר כוחות ארה"ב במדינה, כך אמרו שלושה גורמי ביטחון עיראקיים. גורם רשמי בצבא ארה"ב אישר לרויטרס כי "ארה"ב ביצעה מתקפת הגנה עצמית על איום מיידי" נגד רחפנים ליד כירכוכ ביום ראשון.

בהצהרה של קבוצת גג המייצגת כמה פלגים חמושים עיראקים בעלי קשרים הדוקים עם טהראן, נאמר כי חמישה מחבריה נהרגו, בהצהרה נאמר כי תגיע נקמה נגד כוחות ארה"ב.

 

איראן ארצות הברית סוריה עיראק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד