י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
המשפחה עודכנה

אחרי חודשיים התברר: יונתן סמרנו שנחטף לעזה - נרצח

יונתן סמרנו, בן 21 מת"א, נמלט בבוקר ה-7 באוקטובר עם כמה מחבריו ליד רעים אל קיבוץ בארי. החברים נרצחו והוא הוגדר חטוף. כמעט חודשיים לאחר הטבח הנורא, עודכנה המשפחה כי גם בנם יונתן נרצח

אחרי חודשיים התברר: יונתן סמרנו שנחטף לעזה - נרצח
נר נשמה. אילוסטרציה צילום: unsplash

משפחתו של יונתן סמרנו (21) מתל אביב, שנחטף מהמסיבה ברעים לרצועת עזה בבוקר ה-7 באוקטובר, עודכנה הלילה שנרצח. במודעת האבל שפרסמה המשפחה אמש נכתב כי טקס ההספד והפרידה יתקיים היום ב-19:00 בתל אביב מאחר וגופתו מוחזקת אצל חמאס.

כשהחלה מתקפת הטרור ברח יונתן עם חבריו לבארי, שם נרצחו יותר מ-100 תושבים לאחר שמאות מחבלי חמאס פשטו על הקיבוץ. יונתן נורה ונלקח על ידי המחבלים לעזה.

אמו של יונתן, איילת, דיברה איתו בפעם האחרונה ב-6:30 בשבת של 7 באוקטובר. "הם היו שלושה חברים, סיפרו שיש טילים ושהם באים הביתה. באיזשהו שלב ראינו סרטון שיונתן חטוף. שני החברים שלו זוהו והובאו לקבורה", סיפרה האם. את ההודעה על החטיפה קיבלו בני המשפחה שישה ימים אחרי, כך דווח באתר Ynet.

שלושה שבועות לאחר הטבח אמרה האמא: "אנחנו לא יודעים אם הוא חי או מת. רק יודעים שהוא שם, יונתן ילד קסם, מוקף בחברים, די.ג'יי שרק רצה לעשות מוזיקה, להתפתח ולטייל" אתמול התבשרה המשפחה על הרע מכל.

איציק סמרנו דודו של יונתן סמרנו הי"ד פרסם בפייסבוק כי אחיינו נחטף.

חמאס עזה בארי חטופים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד