כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
דגמים חדשים

אלה התכניות של טויוטה ישראל לשנת 2024

התקופה הנוכחית אינה קלה ליבואני הרכב או לצרכנים, אך לטויוטה יש תכניות. במחציתה השניה של השנה הבאה תיובא לישראל הלנד קרוזר החדשה של טויוטה שיהיה רכב שטח קשוח. בנוסף תגיע לארץ טויוטה "פרואייס מקס"- רכב מסחרי גדול במשקל של מעל 3.5 טונות

אלה התכניות של טויוטה ישראל לשנת 2024
טויוטה לנדקרוזר כל-חדש יגיע לישראל במחצית השניה של 2024 צילום: טויוטה

2024 בפתח ויבואני הרכב מגיעים לשלב הסיכומים של מה שהיה ושל מה שיהיה: התקופה הנוכחית אינה קלה ליבואני הרכב או לצרכנים ומסיבה זו מעניין לשמוע על התכניות של השחקנים הגדולים. טויוטה היא כיום מותג הרכב היפני הנמכר ביותר בישראל – אבל מכוניות חשמליות רבות אין לה. בהקשר הזה מעניין מאוד לשמוע מה התוכניות של היבואנית בקשר להשקת דגמים וגם בכל מה שקשור דווקא לא במכוניות חדשות, אלא בשירותים שונים שאליהם נערכת היבואנית להתרחב – כמו רכב שיתופי.

דור חדש ומאד מעניין לטויוטה קאמרי: קרדיט טויוטה

מבחינת תכניותיה של היבואנית לשנה הקרובה, במחצית השניה של השנה הבאה תיובא לישראל הלנד קרוזר החדשה של טויוטה שבדומה לקודמיו יהיה רכב שטח קשוח. בנוסף תגיע לארץ טויוטה "פרואייס מקס"- רכב מסחרי גדול במשקל של מעל 3.5 טונות. מעבר לכך תושק בארץ גם קאמרי החדשה במחצית השניה של השנה הבאה. עוד סיפרו אנשי יוניון מוטורס כי יש לטויוטה גם מכונית חשמלית בקנה: רכב כביש שטח חשמלי חדש ששמו טרם הוכרז שיצויד בשתי חבילות סוללות בהספק של 49 קילוואט שעה ו-61 קילוואט שעה. בסך הכול יוצגו בישראל בשנתיים הקרובות שישה דגמים חשמליים של יוניון מוטורס.

אוספים הזמנות ל-C-HR החדש. החל ב-170 אלפי שקלים: קרדיט רוני נאק

כאמור - בשורות חשובות לא פחות נמצאות דווקא בתחום הרכב השיתופי: טויוטה "שייר". רכב שיתופי הוא רכב שמאפשר ללקוחות להשתמש בו לפרקי זמן קצרים מאוד ולשלם סכומים יחסית נמוכים על השירות, בטח ובטח ביחס למחיר של רכישה של מכונית. כיום השירות שהושק השנה כבר כולל 17 נקודות פעילות בהן ניתן לקחת מכוניות טויוטה אייגו איקס. עד סוף 2024 השירות יכלול 70 מיקומים ברחבי הארץ. מחיר ההשקה עומד על 99 ₪ לחצי יום השכרה (עד 6 שעות) ו-190 ₪ ליום השכרה מלא.

 

 

טויוטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד