כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מאמץ אחרון

'מגיעים למיליון': הקמפיין הייחודי ב'שלושים' של משפחת קון

12 שנה אחרי הרב אלכסנדר קון זצ"ל נפטרה גם רעייתו הגב' חנה קון ע"ה לפני חודש בדיוק • הם לא זכו להשיא אף לא אחד משמונת ילדיהם • ידידי המשפחה החליטו, עושים מאמץ לעגל את הסכום שנאסף להם למיליון שקלים – האם הם יצליחו להגיע אל היעד?

'מגיעים למיליון': הקמפיין הייחודי ב'שלושים' של משפחת קון
נר זיכרון צילום: unsplash

קצת יותר מ-943 אלף שקלים גויסו עד כה לקרן העזרה והסיוע של שמונת יתומי משפחת קון, שנותרו ללא אב ואם. עדיין חסרים למעלה מ-56 אלף שקלים כדי להגיע למיליון שקלים, אבל ידידי המשפחה החליטו שהם לא מוותרים, ומגיעים את היעד הזה עוד היום, ביום השלושים לפטירתה של הגב' חנה קון ע"ה.

מגיעים למיליון- תומכים עכשיו ביתומי משפחת קון!>>>

הטרגדיה הנוראה של משפחת קון התפרסמה ברחבי העולם, וגרממה לאנשים להיות המומים מהמכה הכפולה שניחתה על המשפחה: 12 שנים אחרי שהתייתמו מאביהם הרב אלכסנדר קון זצ"ל, איבדו שמונת ילדי המשפחה את אמם האהובה הגב' חנה קון ע"ה, שנפטרה לאחר מחלה קשה, והותירה אותם יתומים מאב ומאם.

ימים אחדים לפני פטירתה, חגגה המשפחה שמחה ראשונה עם אירוסי האחות, ומיד לאחר מכן שקעו באבל כבד על פטירת האם.

לאחר פטירתו של האב, הוקמה קרן עזרה וסיוע למען שמונת היתומים והאלמנה, אבל הסכומים שנאספו היו רחוקים מלהספיק, ומאז המחירים הייקרו והתנפחו, והסכום שבקרן בקושי יכול להספיק לחתונה אחת, בוודאי שלא לשמונה חתונות.

כעת הם נותרו שבעה ילדים, שלושת הגדולים חסרי כל, אין להם שום קרן בסיסית שבאמצעותה יוכלו לממן את ההוצאות המינימליות ביותר של חתונתם, ולארבעת הצעירים יותר יש סכומים קטנים מאוד ביחס למה שנדרש כדי לממן חתונה פשוטה וצנועה.

לנוכח המקרה החמור התגייסו עסקני הצדקה וידידי המשפחה, והקימו קרן עזרה וסיוע. הציבור אכן נרתם ומסייע בעין יפה, וכאמור כבר גויס סכום של 943 אלף שקלים, סכום לא מבוטל בכלל, אבל בחלוקה לשבעה יתומים, לא נשאר הרבה לכל אחד מהם, ובהתחשב בעובדה שכבר עכשיו הם משפחה בלי אבא ואמא, ובלי שום מקור הכנסה, המשמעות היא שהם יזדקקו להרבה יותר עזרה מהסכום שנאסף.

היום, לכבוד יום השלושים לפטירת האם, החליטו ידידי המשפחה לצאת בקמפיין 'מגיעים למיליון', הם יצאו לגייס תרומות בכל רחבי הארץ, ומתאמצים מאוד לעגל את הסכום למיליון שקלים. זאת, על אף שהיעד הסופי של הקרן הוא להגיע למיליון וחצי שקלים, שזה הסכום שקבעו רבנים חשובים כסכום שנדרש כדי לאפשר לשבעת היתומים להתקיים בכבוד ולהתחתן בכבוד.


ידידי המשפחה מבקשים בכל לשון של בקשה, כל מי שקורא את השורות הללו, מתבקש להטות כתף ולקחת חלק: "לא חייבים לתרום אלפי שקלים ואפילו לא מאות. כל אחד כפי יכולתו וכפי נדבת ידו. הדל לא ימעיט והעשיר ירבה גם ירבה, מדובר במקרה חריג מאוד, ייחודי מאוד, והיחס אליו צריך להיות בהתאם".

מגיעים למיליון- תומכים עכשיו ביתומי משפחת קון!>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד