כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
ביום האירוסין של הקדושה

המתנדבים הביאו את הסידור והתיק של ליביה דיקמן הי"ד

מפגש מצמרר: אנשי זק"א הגיעו לבית משפחות שטיינהויז - דיקמן לנחמם על רציחתה של ליביה דיקמן הי"ד. הם הביאו למשפחה את הסידור שלה והתיק שנותרו בזירת הפיגוע. האב למתנדבים: "בשעות הקשות שאבא קובר את בתו וצריך לזהות אותה, הייתם שם לצידנו. תודה רבה לכם על העבודה המסורה". וציין כי היום זה יום האירוסין שלה לפני שנה בדיוק

המתנדבים הביאו את הסידור והתיק של ליביה דיקמן הי"ד

מפקד זק"א י-ם בנצי אוירינג, ראש אג"מ חיים וינגרטן ומתנדבי זק"א הגיעו הבוקר (שני) לניחום אבלים אצל משפחת הקדושה ליביה דיקמן הי"ד שנרצחה בפיגוע ביום חמישי בכניסה לירושלים.

אנשי זק"א הגיעו כדי להשיב למשפחה את תיקה האישי והסידור שלה שנמצא בסמוך אליה ברגע הפיגוע. המשפחה בלבד שהיו נוכחים בחדר ביקשו מאנשי זק"א לשמוע פרטים על מה שארע עימה.

קודם לכן בנצי אוירינג מסר למשפחה את הסידור האישי שלה שהיה עמה בזירה. רגשות ודמעות היו בקרב הנוכחים במקום כשבעלה ואביה שיחי' אחזו בסידור. לאחר מכן החזירו למשפחה את תיקה האישי, בעלה הרב מאיר שיחי' סיפר שבתוך התיק היו פרסים שהיא קנתה לתלמידותיה ותיכננה לחלק להם באותו יום, שלצערינו לא הספיקה לחלק.

מפקד זק"א בנצי אוירינג וחיים וינגרטן סיפרו למשפחה כי פניה היו כפני מלאך, הפציעות שהיא ספגה בראש לא נתנו לה סיכוי לחיות ומותה נקבע במקום. מתנדבי זק"א שהתעסקו בכבוד המת דאגו לכבודה האישי, לכסות את כל הזירה, ואיסוף של כל הדם והבאה לקבורה כהלכה.

אביה של ליביה הי"ד הרה"ג רבי יהודה שטיינהויז מסר לאנשי זק"א והודה: "אין לנו מילים להודות לכם אנשי זק"א על הטיפול המסור והדאגה לכל מה שקשור לכבוד המת להביא לקבורה כל פרט. אין זמן יותר קשה כשאבא קובר את בתו וצריך לזהות אותה, אתם הייתם איתנו שם בזמן הקשה הזה ולא עזבתם אותנו לרגע בזמן הקשה הזה".

האבא גם ציין כי היום זה יום האירוסין שלה לפני שנה בדיוק, והוסיף כי בפיגוע הזה נרצחו 4 אנשים מכל המגזרים: ליטאי, חסידי, עדות המזרח, והציונות הדתית. 

זק"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד