כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
קורע לב

מאות ליוו את בן הי"ד בהר הרצל: "הבטחת שתשמור על עצמך. באמת הבטחת לי"

בירושלים ליוו המונים למנוחות את בן זוסמן הי"ד שנפל אמש ברצועת עזה והוא בן 22 בנופלו | אימו: "המנהיגים שלנו חייבים להיות ראויים לנו"

מאות ליוו את בן הי"ד בהר הרצל: "הבטחת שתשמור על עצמך. באמת הבטחת לי"
מסע הלוויה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מאות הגיעו היום (שני) להר הרצל בכדי לחלוק כבוד אחרון לבן זוסמן הי"ד, בן 22 מירושלים לוחם צה"ל שנפל אמש ברצועת עזה. אימו, שרית, ספדה לו ואמרה כי "לסיפור שלנו יהיה סוף טוב, אנחנו ננצח! אין לנו ברירה אחרת. אנחנו עם שרוצה לחיות, ולא כמו האויבים שלנו – שפלים ועלובים, פחדנים, נאצים שמקדשים את המוות. אנחנו נחיה ונשגשג ונבנה. המנהיגים שלנו חייבים להיות ראויים לנו. אם החיילים שלנו הצליחו לשים את עצמם בצד ואת העם במרכז – ראוי שיעשו כך גם מנהיגינו. מנהיגים שלא מבינים ומסתובבים עם יוהרה – עדיף שיפנו את המקום למי שכן מבין".

עוד סיפרה כי בנה היה "ילד חלום. מעולם לא נקראנו לשיחה עם המורה והמנהל. אף פעם לא נתקלנו בבעיה להעיר אותך ליום חדש – תמיד קמת מוכן לבצע. לאורך כל ימי חייך חיית במלאות כזאת, וכל תחנה בחייך הייתה מלאה. לא נחת מהמטרות שהצבת לעצמך, אבל תמיד היית שמח ומוקף בחברים".

מיקה, אחותו הקטנה, ריגשה את הקהל כשאמרה "היית האח שכל אחות קטנה תבקש, כזה אח גדול קלאסי שבכל מקום שהייתי מגיעה היו יודעים. תמיד נלחמת על הקשר שלנו, גם כשהייתי קצת קשה. כל שיחה שלנו לאחרונה התחילה ב'מיקוש, מה איתך?', ואז אני חופרת ואומרת לעצמי שזה לא קריטי ושואלת מה איתך.

בן שלי, הבטחת שתשמור על עצמך. באמת הבטחת לי. בן שלי, אור במשפחה, ילד יפהפה, כל כך הרבה דברים שלא נספיק לעשות יחד, שלא תספיק לעשות ולחוות. תודה לך על 18 שנים נפלאות שאתה אח שלי הגדול, סליחה שלא הייתי האחות המושלמת".

חיילים קברים בית קברות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד