כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
על במותיך חלל

מאות ליוו את נריה הי"ד למנוחות: "תודה שהיית ילד שלנו 36 שנה"

בבית העלמין הצבאי ביבנה הובא הלמנוחות לוחם נריה שאער הי"ד ששירת במילואים בחטיבה 55 | חברו ספד לו: "אתה בטח היית נבוך שכולם מדברים עליך"

מאות ליוו את נריה הי"ד למנוחות: "תודה שהיית ילד שלנו 36 שנה"
פלאש90

ביבנה ליוו היום (שני) המונים למנוחות את החייל נריה שאער הי"ד שנפל אמש בקרב בתוככי רצועת עזה. אימו, ענת, ספדה לו: "נריה, ילד יקר ואהוב שלנו, אני לא מאמינה שאתה כבר לא איתנו. אתמול התהלכתי בהרגשה לא טובה.

סליחה שהייתי אמא נודניקית ומציקה, דואגת לעתידך. היית ילד עניו, שקט, צנוע, ביישן, אהוב על כולם. אני לא שוכחת כמה דאגת לי כשהייתי בבית חולים, הגעת למיטתי כדי לומר תהילים. היית מחכה עד שאירדם ומכסה אותי בשמיכה. תמיד דאגת לכולם ושמרת על קשר. תהיה מליץ יושר על עם ישראל, ותודה שהיית ילד שלנו 36 שנה".

אחותו, הדר שלום, הספידה בדמעות ואמרה  לו "הלכת למלחמה הזאת עם רוח לחימה ואומץ רב. כששאלתי אותך אם אתה פוחד, אמרת לי שאתה רוצה להיות חלק ממשהו גדול. כואבת והמומה איך הלכת ולא תחזור, הלב מסרב להאמין. הדוד הנערך בעיני האחיינים, אוהב אותם כאילו הם ילדיך. תודה שהגנת עלינו בגופך, נתגעגע".

אהרון מירמן, חברו ספד: "אתה בטח היית נבוך שכולם מדברים עליך. כזה היית, צנוע. לא אוהב לעשות מעצמך עניין. לפני כמה ימים דיברנו כשהיית עסוק בלחיצה. 'אתה אוהב את זה?', שאלתי. 'דווקא נחמד לי'. 'זה לא מפחיד אותך?' לא, ענית בפשטות. שאלתי כמה משקל אתה סוחב, ואמרת שאתה לא סוחב יותר מדי, ושאתה סוחב גם את המשקל של הנגביסט כדי להקל עליו".

נרצחים חיילים בית קברות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד