כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
שותקים מול הזוועות

השגריר ארדן באו"ם: חמאס הציג גופות נרצחים ברחובות עזה

שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן תקף את הצביעות של האו"ם באירוע מיוחד שקיים אתמול באו"ם, בהשתתפות מאות שגרירים, בכירי או"ם וארגוני זכויות אדם כדי לחשוף את הפשעים הנוראיים שביצע חמאס: "חודשיים אחרי הטבח האו"ם נזכר להציע חקירה? ועוד של גוף אנטישמי? החקירה היחידה שצריכה להתקיים היא נגד השתיקה המזעזעת והאדישות של האו"ם מול הפשעים שבוצעו באזרחים ישראלים"

השגריר ארדן באו"ם: חמאס הציג גופות נרצחים ברחובות עזה
ארדן מציג תיעוד של הזוועות שביצע חמאס צילום: באדיבות המצלם

שגריר ישראל לאו"ם, גלעד ארדן, קיים אתמול (ב׳) באו"ם אירוע מיוחד כדי לחשוף את הזוועות שביצעו מחבלי חמאס בטבח ה-07.10 וכדי לדרוש את הגינוי הברור וההכרה של האו"ם והקהילה הבינלאומית. באירוע שהתקיים על רקע השתיקה המחפירה של האו"ם הוצגו ממצאים המוכיחים את הפשעים שביצע חמאס.

באירוע נאמו השגריר ארדן ושריל סנדברג, מנהלת התפעול של פייסבוק לשעבר, הוקרן נאום מוקלט של מזכירת המדינה האמריקאית לשעבר, הילרי קלינטון. נאמו באירוע גם חברי צוותי רפואה, משטרה ומשפטנים שתיארו ממצאים המוכיחים את הזוועות שביצע חמאס.

לאירוע הגיעו כ-700 שגרירים ודיפלומטים, נציגי סוכנויות או"ם, ארגונים יהודיים וארגוני חברה אזרחית.

"בשבעה באוקטובר חמאס ביצע מעשים נוראיים בחטופים ישראלים. לאחר מכן הוא התהלך עם גופות הנרצחים ברחובות עזה תוך כדי שההמון הריע. אלה לא היו החלטות של רגע בזירת הטבח. הפשעים תוכננו מראש בקפידה! למחבלי חמאס הנאצי נאמר במפורש ומראש לבצע את מעשי הרוע האלו, כדי להטיל אימה עלינו ועל משפחותינו ולגרום לנו לפחד לחיות בישראל - זה האויב שאנחנו מתמודדים איתו, אויב שרואה באלימות כלי לגיטימי במלחמתו להשמדת ישראל".

השגריר תקף את האו"ם ואת ארגון הנשים של האו"ם: "הגופים הבינלאומיים שאמורים להגן על הנשים בעולם, הוכיחו שמדובר בנשים ישראליות - הם אדישים. השתיקה שלהם מחרישת אוזניים, בחודש האחרון שלחתי לאו"ם שני מכתבים עם עדויות מצולמות של פשעי חמאס ושניהם זכו להתעלמות מוחלטת. רק לפני יומיים, כמעט חודשיים אחרי הטבח נזכר פתאום הארגון להתייחס לפשעים באופן מביש, אך זה מעט מידי ומאוחר מידי".

"במקום לתמוך באופן מיידי בקורבנות, האו"ם הציעו בחוצפה "לחקור את האלימות של חמאס באמצעות ארגון אנשטימי ומוטה". השגריר הבהיר: "החקירה היחידה שבאמת חייבת להתבצע היא חקירה של השתיקה האדישות של האו"ם לפשעים הנתעבים שביצע חמאס נגד נשים ישראליות".

השגריר ארדן הצהיר: "אם האו"ם בוחר לשתוק מול הרוע, זה לא אומר שהעולם יילך בעקבותיו. העולם יידע את האמת! אנחנו נדאג להשמיע אותה בכל מקום. הסיפורים לא יושתקו".

גלעד ארדן חמאס אנטישמיות מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד