י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
מעל רבע מיליון צפיות

דובר צה"ל מציג: סיפור לפני השינה של יחיא סינוואר

"החטא של אבו אבראהים" | סא"ל אביחי אדרעי, המשמש כדובר צה"ל בשפה הערבית מפרסם סרטון נוסף עם מסר למנהיג ארגון הטרור חמאס ולתושבי עזה שרב המרצחים אינו דואג לרווחתם ולעתידם

דובר צה"ל מציג: סיפור לפני השינה של יחיא סינוואר
סא"ל אביחי אדרעי / יחיא סינוואר צילום: דובר צה"ל // עטיה מוחמד, פלאש 90

דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי, ממשיך ליצור סרטוני רשת משעשעים שחבוי בהם מסר מהדהד למחבלי החמאס ולתושבי עזה. אחרי סרטון הבכירים שחוסלו ושאלת 'מי הבא בתור?' אדרעי מפרסם את סרטון סיפור לפני השינה.

במסר נוסף למנהיג חמאס בעזה, יחיא סינוואר בסגנון "סיפור לפני השינה", נראה דובר צה"ל אדרעי מקריא בערבית ספר שנקרא "החטא של אבו אבראהים".

וכך הסיפור בתרגום מערבית לעברית: "היו היה אדם שחשב על כל מה שחשוב לו - הוא הכין הכול כדי להגן על עצמו ועל חבריו, חפר מנהרות, אגר אוכל ואחסן מים. ומה לגבי האזרחים בעזה? לא נשאר להם דבר. ומה קרה כאשר האזרחים קיבלו הודעה לנוע דרומה? אבו אבראהים לא הסכים".

"מדוע? כי לאבו אבראהים לא אכפת מאף אחד חוץ מעצמו ומחבריו. אבו אבראהים שותק יותר מחודש וחצי. אתם יודעים מה אומרים על מי ששותק למול חוסר צדק? מי ששותק לגבי האמת הוא שטן דומם".

תוך שעות ספורות צבר התיעוד מעל רבע מיליון צפיות בחשבון ה-X של דובר צה"ל בערבית אביחי אדרעי שאחריו עוקבים מעל 550 אלף איש בארץ ובעולם.

יחיא סינוואר עזה חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד