ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
לא סתם "בחור שניסה לברוח"

קשה לצפייה: נחטף, קפץ מהטנדר ונורה בידי המחבלים

כחודשיים אחרי מתקפת הפתע של חמאס, מתפרסם תיעוד מצמרר של אחד החטופים מזנק מטנדר החמאס ומנסה למלט את עצמו מציפורני הרשע בעודו פצוע, אולם יריות מכמה כיוונים מסיימים את חייו של רז בוקובזה הי"ד בן 23 בלבד | לאחיו חשוב שיזכרו אותו כגיבור ואמיץ

קשה לצפייה: נחטף, קפץ מהטנדר ונורה בידי המחבלים
רז בוקובזה הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

פוסט שכולל תיעוד קשה לצפייה שפרסם אופק בוקובזה ברשת החברתית פייסבוק, מכה גלים ומוכיח שוב את אכזריות מחבלי חמאס בחג שמחת תורה. בתיעוד נראה אחיו רז בוקובזה בן ה-23, תושב בית נחמיה נרצח בצרור יריות של כמה מחבלי חמאס לאחר שהוא מזנק מהטנדר שלהם ומנסה לברוח ולהינצל מחטיפה לתוך עזה.

וכך מספר אופק: "בסרטון הזה רואים שרוצחים את אחי רז בוקובזה הי"ד, הוא היה בשבת הנוראית במסיבה בנובה, בכול הסרטונים שפורסמו רשמו צעיר שניסה לברוח מהמחבלים שניסו לחטוף אותו אבל חשוב לנו שאנשים ידעו שהוא לא סתם ניסה לברוח, הוא היה פצוע מירי בכתף ימין ובירך ימין, רגע לפני שהעלו אותו לטנדר הוא ראה מול העיניים איך רוצחים חבר וחברה טובים שלו שבדיוק חזרו ביחד מהטיול הגדול! מהרגע שהוא על הטנדר ראינו בעיניים שלו שהוא לא מתרגש מהמחבלים, לא דופק להם חשבון, היה בעיניים שלו צער עמוק על החברים, אבל רגע אחרי העיניים שלו חיפשו את הדרך החוצה, הראש שלו כבר חשב על איך לצאת מהטנדר עם כל הפצועים שעליו והטירוף שהיה שמה".

"‏הוא קיבל אומץ וקפץ מהטנדר, ניסה לברוח ואם הוא לא היה פצוע הוא גם היה מחזיר מלחמה! חשוב לנו שכל מי שרואה את הסרטון הזה ואת הסרטון מהמיגונית יבין כמה היה לו אומץ! אנחנו גאים בו על הבחירה שלו ועל האומץ והתעוזה שהיתה לו, שהשם נתן לו באותם רגעים! מהרגע הראשון שהבנו שהוא נעדר, חיכנו שבוע לנס והיתה לנו ידיעה מההיכרות שלנו עם האומץ שלו שחטוף לא אופציה מבחינתו, זה היה לנו ברור שמבחינתו זה לא בא בחשבון".

האח השכול מסביר מדוע פרסם את התיעוד הקשה וכתב: "היינו רוצים שכולם ידעו את הסיפור שלו, שהוא לא סתם "בחור שניסה לברוח" אלא הוא היה פצוע וניסה לברוח ולא התרגש מהם, לא הזיז לו הנשקים והצעקות בערבית הוא עשה את מה שידענו שהוא יעשה, ינסה להציל את עצמו כנגד כל הסיכויים. עכשיו כולם יודעים מי זה רז בוקובזה הבחור האמיץ מנובה שקפץ מהטנדר".

 

חמאס חטיפה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד