כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הוריהם זועמים

המחבלים הקטינים ששוחררו בעסקה לא הורשו להיכנס לבית הספר

על המחבלים הקטינים המשוחררים נאסר לשוב לבית הספר לפחות עד ל-10 בינואר, הוריהם אינם מרוצים: "הם לא רצחו אף אחד". עיריית ירושלים: "ניתן להם מענה חינוכי פרטני כדי למנוע הישנות מעשים כאלה בעתיד"

המחבלים הקטינים ששוחררו בעסקה לא הורשו להיכנס לבית הספר
כלא. אילוסטרציה צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

מחבלים קטינים ממזרח ירושלים, שנשפטו בגין עבירות שקשורות לטרור, לא הורשו לשוב לבית הספר עם שחרורם במסגרת עסקת החטופים. בעסקה השתחררו רק נערים ונשים שלא הורשעו ברצח - אך ביצעו עבירות אחרות על רקע לאומני, וחלקם נשפטו למאסרים ממושכים, כך דיווח אתר Ynet.

מדובר בבתי ספר ערביים שנמצאים במזרח ירושלים, והוריהם של האסירים המשוחררים מתרעמים על ההחלטה: "הם לא רצחו אף אחד", אמרו. אך ההוראה שניתנה למפקחים במשרד החינוך היא "לא להחזיר את התלמידים לבתי הספר עד להוראה אחרת".

במשרד החינוך אמרו כי ההחלטה תקפה עד ל-10 בינואר, ובזמן הזה המחבלים המשוחררים ילוו על ידי קצין ביקור סדיר. "בעניין שיבוצם לאחר חופשת החורף, מתקיימת בחינה פרטנית על ההתאמות הנדרשות לכל אחד מהתלמידים והנושא ייבחן באופן מקצועי ומעמיק", נמסר ל-Ynet.

עיריית ירושלים מסרה כי "בעקבות החלטת משרד החינוך עד ל-10 בינואר יבוצעו הערכה ומיפוי של הצרכים הפדגוגיים והרגשיים של התלמידים, במטרה לאפשר להם מענה חינוכי פרטני, אשר ימנע הישנות מעשים כאלו בעתיד".

חמאס עיריית ירושלים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד