א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
תיאלץ לעזוב

ישראל שללה את אשרת השהייה של בכירה אנטישמית מהאו"ם

ישראל שללה את אשרת הכניסה של המתאמת 'ההומניטרית' האנטישמית של האו"ם, כך הודיע שר החוץ אלי כהן. הבכירה תידרש לעזוב את ישראל בתוך שבועיים ולא תורשה להיכנס לישראל במסגרת תפקידה באזור

ישראל שללה את אשרת השהייה של בכירה אנטישמית מהאו"ם
פעילות קרקעית של כוחות צה"ל ברצועת עזה צילום: דובר צה"ל

המתאמת 'ההומניטרית' של האו"ם בשטחים, לין הייסטינגס, תידרש לעזוב את ישראל בתוך שבועיים. שר החוץ אלי כהן החליט לא להאריך את אשרת השהייה שלה בארץ. לטענת משרד החוץ היא פועלת באופן חד-צדדי למען הפלסטינים ונגד ישראל. לין הייסטינגס באופן קבוע לוקחת את הצד הפלסטיני ולא מגנה טרור פלסטיני.

הייסטינגס האנטישמית לא פרסמה גינוי לטבח שביצע חמאס ב-7 באוקטובר. היא גם קראה לפלסטינים לסרב להנחיות צה"ל לפנות את צפון הרצועה.

שר החוץ אלי כהן כתב: "מפסיקים לשתוק אל מול ההטיה של האו"ם, החלטתי לשלול את אשרת השהייה בישראל של המתאמת ה'הומניטרית' של האו"ם לין הייסטינגס". עוד כתב: "מי שלא גינתה את חמאס על הטבח האכזרי של 1,200 ישראלים, על חטיפה של קשישים ותינוקות, על מעשי התעללות נוראיים, ועל שימוש בתושבי עזה כמגן אנושי, אך מגנה את ישראל, מדינה דמוקרטית שמגינה על אזרחיה, לא יכולה לכהן בתפקיד באו"ם ולא תיכנס לישראל".

שר החוץ כהן הוסיף: "תם עידן ההפקרות וההטיה המובנית של האו"ם נגד ישראל. אנחנו לא נאפשר יותר לאנשי הארגון שאמור להיות מאוזן והוגן, לפעול בישראל ולתמוך בטרור. לין הייסטינגס היא עוד מקרה מביש בו מעבר לחוסר האיזון הבוטה והבלתי מקצועי שלה, היא מסלפת את האמת ביודעין ואף פועלת באופן מעשי לערעור מהלכי ישראל להגן על עצמה מפני ארגוני הטרור באזור. הייסטינגס, שקראה לאחרונה לאוכלוסייה המקומית בעזה לא להתפנות לדרום הרצועה, סיכנה בכך את חייהם של מאות אלפי פלסטינים ואת חיילי צה"ל, שבניגוד לארגוני הטרור, פועלים על פי דיני המלחמה הבינלאומיים ומנסים להימנע מפגיעה באזרחים".

חמאס עזה אנטישמיות מלחמת חרבות ברזל האו"ם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד