י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
רוצה לנצח שוב

הנשיא ביידן: "אני מתמודד כי טראמפ מתמודד מולי - איום קיומי"

הנשיא ביידן אמר הלילה כי הוא לא היה רץ לכהונה שניה אם זה לא היה טראמפ שמתמודד מולו. "אני לא בטוח שהייתי רץ אלמלא טראמפ". הנשיא ביידן אמר כי כהונה שנייה לטראמפ היא איום קיומי על הדמוקרטיה האמריקאית

הנשיא ביידן: "אני מתמודד כי טראמפ מתמודד מולי - איום קיומי"
ג'ו ביידן/ דונלד טראמפ צילום: מתי שטרן/מרים אלסטר, פלאש 90

הנשיא ביידן הציע ביום שלישי שייתכן שהיה מסתפק בלכהן רק קדנציה בודדת, אם קודמו, הנשיא לשעבר דונלד ג'יי טראמפ, לא היה מנסה לכבוש מחדש את הבית הלבן.

בגיוס כספים לקמפיין הבחירות באזור בוסטון, ביידן התייחס להחלטתו להתמודד פעם נוספת למרות גילו (81), בעיקר מנחישותו לנצח את טראמפ בפעם השנייה ולמנוע ממנו לחזור לשלטון. ביידן אמר כי כהונה שנייה לטראמפ מהווה איום קיומי על הדמוקרטיה האמריקאית.

"אם טראמפ לא היה מתמודד, אני לא בטוח שהייתי מתמודד", אמר לתורמים בווסטון, מסצ'וסטס, בביתו של אלן סולומון, תורם דמוקרטי ששימש כשגריר בספרד. "אבל אנחנו לא יכולים לתת לו לנצח".

אך הוא אמר לכתבים עם שובו לבית הלבן הלילה כשנשאל אם הוא היה מתמודד אם טראמפ לא היה מתמודד, "אני מניח שכן, אבל תראו, הוא מתמודד ואני חייב להתמודד". כשנשאל אם יפרוש מהמירוץ אם טראמפ יפרוש, השיב ביידן: "לא, לא עכשיו".

"הוא לא הופיע בטקס ההשבעה שלי, מה שאני לא יכול לומר שהיה אכזבה", אמר הנשיא אתמול. "ניחוש שלי" הוא הוסיף, "הוא לא יופיע בטקס ההשבעה הבא שלי".

 

 

הבית הלבן בחירות בארצות הברית ג'ו ביידן דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד