כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בוועדת הכלכלה

ברקת: "לא אתמוך בתקציב אם לא נקבל לפחות 250 מיליון ש"ח"

השר ניר ברקת מתח ביקורת חריפה על התנהלות משרד האוצר. ברקת הודיע כי לא יתמוך בתקציב שיובא היום למליאת הכנסת במידה ולא יקבל עוד 250 מיליון שקלים

ברקת: "לא אתמוך בתקציב אם לא נקבל לפחות 250 מיליון ש"ח"
שר הכלכלה ניר ברקת בוועדת הכלכלה צילום: בחדרי חרדים

שר הכלכלה ניר ברקת מתח הבוקר (רביעי) בוועדת הכלכלה ביקורת חריפה על התנהלות משרד האוצר והודיע כי לא יתמוך בתקציב שיובא היום למליאת הכנסת במידה ולא יקבל עוד 250 מיליון שקלים.

ברקת תקף: "לא מבינים אותנו באוצר והוא מנותק מהשטח ולא שואלים איך אפשר לעזור. נוצר מצב שאנחנו מפקירים ואני לא אתן לזה יד ולא אתן שעסקים יקרסו זה לא יעלה על הדעת אנחנו ערבים להם".

עוד אמר: "הלוחמים אומרים לי בשטח - תמשיכו עד הסוף והם צריכים להיות מוטרדים בענייני פרנסה? זה הגיוני? אם העסקים שלנו יקרסו - החמאס ניצח".

בהמשך הודיע: "לא אתמוך בתקציב המדינה אם לא יקצו לפחות 250 מיליון ש״ח כדי להציל את העסקים בדרום ובצפון מקריסה. למישהו בחדר הזה נשמע סביר שהמילואימניקים שמחרפים את נפשם בחזית יתעסקו בדאגות של פרנסה? אם העסקים באיזורי הלחימה יקרסו ולא ישרדו את המלחמה - זה ניצחון לחמאס. אני כשר הכלכלה של מדינת ישראל לא אתן ידי לתקציב שיביא לקריסה של העסקים בפריפריה".

סגן הממונה על התקציבים באוצר, כפיר בטט אמר: "לא רוצה להיכנס לעימות חזיתי או לתקוף את המנכ"ל והשר, לפני כחודש אושר בוועדת הכספים תכנית סיוע חסרת תקדים של 15 מיליארד שקל לחודשיים שמתוכו 4-5 מיליארד בדיוק למקומות האלה בפריפריה".

מלחמת חרבות ברזל ועדת הכלכלה ניר ברקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד