י"ז אייר התשפ"ד
25.05.2024
"הייתה מיותרת לחלוטין"

הפגישה המתוחה: "אנשי האבטחה של נתניהו נאלצו להתערב"

חלק מנציגי המשפחות ממשיכים לתאר את שהתרחש אמש בפגישת משפחות החטופים עם קבינט המלחמה ומתארים אלימות פיזית עד כדי התערבות מאבטחיו של ראש הממשלה. "הפגישה הזו הייתה מיותרת לחלוטין. ישבתי שם שעתיים וחצי וצפיתי מהצד, חבל על הדלק והנסיעה, לא נתנו לקבינט לענות על שאלות", מתאר אביו של חטוף

הפגישה המתוחה: "אנשי האבטחה של נתניהו נאלצו להתערב"
נתניהו בבית משפט צילום: AMIT SHABI/POOL

צביקה מור, אביו של איתן השבוי בידי חמאס ברצועת עזה, התראיין הבוקר (רביעי) לשרון גל ברדיו 'גלי ישראל' ואמר כי הוא מתחרט שהגיע למפגש משפחות החטופים עם חברי קבינט המלחמה ובראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט.

"לצערי הרב הפגישה הזו הייתה מיותרת לחלוטין. ישבתי שם שעתיים וחצי וצפיתי מהצד, חבל על הדלק והנסיעה, לא נתנו לקבינט לענות על שאלות. רק היו קללות וויכוחים בין המשפחות, בשלב מסוים אנשי האבטחה של נתניהו נאלצו להתערב כדי להפריד", תיאר את האווירה הקשה ששררה במקום.

לדבריו, "יש מין תחושה שחלק מהמשפחות בטוחות שיש להן מונופול על הדעה אל מול משפחות שחושבות אחרת. בזמן שהייתה שם קטטה וכאוס - התקרבתי לחברי הקבינט ואמרתי להם שכמו שהם הצליחו להביא לשובם של מספר גדול של חטופים, כך אני בטוח שהם עושים ויעשו הכל כדי להשיב את השאר. אחרי שאמרתי את זה הלכתי משם, לא ראיתי טעם להישאר שם".

"צריך לבדוק האם מישהו תדלק אותם לפני והנחה אותם איך לפעול, אני לא יודע", רמז האב.

גם טל גלבוע, שאחיינה גיא נחטף בידי החמאס התראיינה הבוקר בתחנה, פעם שנייה ביממה ואמרה כשהיא נסערת: "מה שקרה אתמול במפגש עם הקבינט זה פשוט בושה. צריך לזכור שמרבית המשפחות הם משפחות דוממות שלא תראו אותן בתקשורת, אני מקבלת פניות ממשפחות שלא מסכימות עם הקו הזה שמובילים בתקשורת".

לדבריה, "זה המקום הכי קל והכי נמוך להשתמש ולתמרן את משפחות החטופים, היו אתמול 3 פגישות של המשפחות עם רונן צור והם הגיעו עם דפי מסרים כשכל מי שסטה מהקו הזה חטף צרחות. אנשים שהילדים שלהם חטופים בעזה בידי מפלצות חוטפים צעקות שהם שתולים. הדבר שחמאס רוצה זה הפסקת המלחמה, אבל העובדה הברורה היא שבזמן שצה"ל לא ביצע תמרון קרקעי לא היה שום דיבור על עסקה".

חטופים הקבינט המדיני בטחוני מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד