ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
נוכח המצב הקשה

'קרן התורה': הכינוס של גדולי התורה והאדמו"רים

"עיקר החיות של עם ישראל בגללם. כל מי שעושה למען זה אשרי חלקו וטוב לו בזה ובבא" • הרבנית קולדצקי תעניק שרביט הדלקה מכסף לנשות התורמים לקרן • שליח מיוחד של גדולי הדור יעתיר בכל ערב שבת אחר חצות מול שריד בית מקדשנו, להצלחת התורמים ובני ביתם

'קרן התורה': הכינוס של גדולי התורה והאדמו"רים
מעמד ייסוד הקרן צילום: קופת העיר

לנוכח המצב הקשה השורר בעם ישראל, והצורך הניכר בהרמת קרן התורה לנוכח הביזוי של תלמידי החכמים למרבה הצער, יוצאים מרנן ורבנן גדולי התורה והאדמו"רים, ביוזמה מיוחדת של הרמת קרן התורה בהענקת תוספת תמיכה לאברכי הכוללים, שמתייגעים בתורה יומם ולילה ומתפרנסים ממלגה צנועה במיוחד.

להצטרפות לקרן התורה הקליקו כאן>>>

לשם כך התכנסו גדולי התורה בביתו של מרן גדול הדור הגאון הגדול רבי דב לנדו שליט"א, ויחד עמו הקימו את 'קרן התורה', באמצעות 'קופת העיר', לתוספת תמיכה באברכים.

"ועל כן בקשנו לייסד בקופת העיר "קרן התורה" אשר תוסיף תמיכה באברכי הכוללים היושבים ולומדים מתוך הלחץ זו הדחק, המקבלים זה מכבר תמיכה מקופת העיר, להוסיף להם תוספת מיוחדת מ"קרן התורה" למחייתם, וקוראים אנו בזאת לכל איש ואיש ליתן ל"קרן התורה" הוראת קבע בסכום הגון- מלבד מה שנותנים לקופת העיר, כדי לתמוך בלומדי התורה לרווחתם", כך כותבים גדולי הדור במכתב המיוחד.

"ובס"ד מידה כנגד מידה- התורה תגן עליהם ותושיע ותציל מכל השעות הרעות המתרגשות ובאות לעולם, ויזכו לכל הברכות האמורות בתורה".

מרן רבנו הגר"ד לנדו שליט"א אמר במהלך הכינוס כי "המפעל הגדול והחשוב והדגול מאוד והנצרך מאוד. 'קופת העיר' מייסדים קרן נאמן בשביל החזקת אברכים שהם מחזיקים את העולם בלימוד התורה שלהם, ועיקר החיות של עם ישראל בגללם".

"כל מי שעושה למען זה אשרי חלקו וטוב לו בזה ובבא", הוסיף מרן שליט"א, "אין סוף לערך והחשיבות של הצורך בזה. השם יעזור שנצליח ויהיה בהצלחה רבה, ונזכה גם לרפואה שלימה בקרוב".

ב'קופת העיר' מבהירים שכל בית אב שיצטרף לקריאת מרנן ורבנן גדולי הדור בתרומה של 1000 דולרים ב-36 תשלומים של 100 שקלים, או לכל הפחות ב-1,000 שקלים, בעשרה תשלומים של 100 שקלים, ויהיה שותף עם אלפיים האברכים ב'קרן התורה' שעל ידי קופת העיר – יזכו לקבל שתי מתנות-הוקרה מרגשות, שינציחו את החיבור האמיץ שבמשולש הזהב: התורה, הצדקה והתורמים.

התשורה הראשונה תהיה 'שטר יששכר וזבולון' בחתימת ידיהם של גדולי וצדיקי הדור שליט"א, שיברכו את השותפים בתעודה פרטית עם שמם, ל'חיים ארוכים, הון ועושר בביתו, נחת יהודית מכל הצאצאים וכל הברכות השמורות למחזיקי התורה".

כמו כן יזכו השותפים לקבל שרביט הדלקה עשוי כסף טהור, מתנה והוקרה לעקרת הבית, מנשים באוהל תבורך, על תרומתה הגשמית והרוחנית עבור הסכם יששכר וזבולון זה, אשר ישלח לאם הבית בשליחות מהרבנית קולדצקי תליט"א, בתו של רשכבה"ג מרן שר התורה זצוק"ל.

בנוסף, שליח מיוחד, יעתיר מידי ערב שבת אחר חצות בכותל המערבי בשליחות גדולי הדור מייסדי הקרן - על כל התורמים לקרן התורה באופן קבוע ומחזיקים ידי עמלי תורה- שם אחר שם בפרטות- שזכות התורה והצדקה תגן עליו ותשפיע עליו ברכות טוב ושפע מהבורא יתברך.

להצטרפות לקרן התורה הקליקו כאן>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד