י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אישום חמור

לא שילם על הרכב שקנה, חטף והכה את המוכר

כתב אישום נגד תושב מודיעין שחטף והכה אדם ממנו רכש רכב ולא שילם את מלוא תמורתו

לא שילם על הרכב שקנה, חטף והכה את המוכר
אילוסטרציה צילום: pixabay

פרקליטות המדינה הגישה היום לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד דוד עמור, תושב מודיעין כבן 31, וזאת לאחר שחטף, כלא והכה אדם ממנו רכש רכב ולא שילם את מלוא תמורתו. במקביל ביקשה הפרקליטות לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ספיר מרדכי מפרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), על רקע סכסוך בין הנאשם למתלוננים, בני זוג, מהם רכש הנאשם רכב ולא הסדיר את התשלומים עבורו, שכרה המתלוננת שירות גרר לצורך גרירת הרכב מאזור ביתו של הנאשם במודיעין לראשון לציון.

הנאשם איתר את מיקום הרכב בראשון לציון ולקח משם את הרכב. בהמשך פנה הנאשם אל המתלונן ומסר לו כי הוא מעוניין להעביר לאשתו את מפתחות הרכב כדי שיהיו ברשותה לצורך הגשת תלונה במשטרה והפעלת הביטוח.

הנאשם ביקש מהמתלונן להגיע למודיעין ובהמשך לבית שמש, שם הכה אותו הנאשם עם עוד כשישה בחורים נוספים באגרופים. בהמשך הוכנס המתלונן בכוח אל הבית, שם הוטח בראשו חפץ עשוי זכוכית והוא הותקף על ידי כלב ששהה במקום.

הנאשם דרש מהמתלונן שישלם לו 60,000 שקלים עבור הרכב שרכש ממנו או כי ימצא ערב לכך שהסכום ישולם ושלא יפנה למשטרה. לאחר שנמצא ערב לכך, שוחרר המתלונן מהמקום. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נזקק המתלונן לטיפול רפואי. בנוסף, הנאשם מואשם גם כי נשא ברכבו תחמושת לאקדח.

 

כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד