א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"שפל מוסרי חדש"

זעם על מזכ"ל האו"ם: נותן תקווה לחמאס שהמלחמה תיבלם והם ישרדו

מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש הפעיל את סעיף 99 לאמנת האו"ם ומבקש כינוס מיוחד של מועצת הביטחון של האו"ם בנושא האסון ההומניטרי בעזה. גוטרש תומך חמאס מוצהר טען שהטבח בוצע בוצע כ"תגובה למצור"

זעם על מזכ"ל האו"ם: נותן תקווה לחמאס שהמלחמה תיבלם והם ישרדו
קיבוץ מהאוויר צילום: אריק מרמור, פלאש 90

שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן, הגיב לפניית המזכ"ל למועצת הביטחון לקרוא להפסקת אש "הומניטארית" בעזה. המזכ"ל האנטישמי טען כי הטבח בשמחת תורה לא הגיע מואקום ריק. "צריך להכיר בכך שהתקפות חמאס לא קרו בואקום, הפלסטינים תחת כיבוש מחניק" אמר, ועורר עליו את זעם ישראל.

ארדן זעם על המזכ"ל שהפעיל את סעיף 99 לאמנת האו"ם וביקש כינוס מיוחד של מועצת הביטחון של האו"ם בנושא האסון ההומניטרי בעזה. גוטרש קורא לחברות במועצת הביטחון, לקדם החלטה על הפסקת אש.

ארדן תקף את המזכ"ל אנטוניו גוטרש: "המזכ"ל הגיע לשפל מוסרי חדש: הוא מתגאה שהוא מפעיל היום לראשונה את סעיף 99 לאמנת האו"ם ביחס למלחמה בעזה - סעיף שניתן להפעיל רק במצב ממנו נשקפת סכנה לשלום והביטחון העולמיים".

עוד אמר: "המזכ"ל נזכר להפעיל סעיף נדיר, רק כשזה מאפשר לו ללחוץ על ישראל שנלחמת במחבלי החמאס הנאצי. זוהי עוד הוכחה לעיוות המוסרי של המזכ"ל ולהטייה שלו נגד ישראל. קריאת המזכ"ל להפסקת אש היא למעשה קריאה להשאיר בעזה את שלטון הטרור של החמאס. במקום שהמזכ"ל יצביע במפורש על אחריות החמאס למצב ויקרא לראשי המחבלים להסגיר את עצמם ולהחזיר את החטופים ובכך לסיים את המלחמה, המזכ"ל בוחר להמשיך ולשחק לידי החמאס".

לסיום אמר: "העמדות המעוותות של המזכ"ל רק מאריכות את הלחימה בעזה, משום שהן נותנות תקווה למחבלי חמאס שהמלחמה תיבלם והם יוכלו לשרוד. אני קורא שוב למזכ"ל להתפטר לאלתר - האו"ם זקוק למזכ"ל שמגבה מלחמה בטרור ולא למזכ"ל שפועל לפי התסריט שכתב חמאס".

 

 

 

אנטישמיות האו"ם חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד