כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"תתארגן על מעטפות כסף"

השר בן גביר דורש מאולמרט התנצלות ופיצוי עתק

"אולמרט חייב להבין שלדברי הבלע המתועבים שלו יש מחיר - והוא בעזרת השם ישלם על כך ביוקר בבית המשפט". כך השר בן גביר שדורש מראש הממשלה לשעבר פיצוי של מיליון שקלים על כך שכינה אותו ואת חבריו רוצחים ומחבלים

השר בן גביר דורש מאולמרט התנצלות ופיצוי עתק
איתמר בן גביר/אהוד אולמרט צילום: יונתן זינדל/אבשלום ששוני, פלאש 90

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, שיגר לראש הממשלה והאסיר לשעבר אהוד אולמרט מכתב התראה בטרם תביעה, זאת בעקבות דברים חמורים שאמר בשפה האנגלית בראיון טלוויזיוני לערוץ הטורקי TRT WORLD.

אולמרט אמר בראיון כי "מה שאני חושב על בן גביר וחבריו הבהרתי בישראל, לא בטורקיה. בישראל מולם. בצורה הקיצונית ביותר. אני קורא להם אויבים. אני אומר שהם שוחטים. שהם הורגים, הם רוצחים, הם מחבלים. אני אומר את זה על אנשי, על השרים שלי בממשלה הישראלית. אני לא צריך שאתה תזכיר לי מי הם".

במכתב ההתראה ששלח עורך דינו של השר בן גביר לאולמרט, יוספי מזר, נכתב: "מרשי מעולם, אך מעולם, לא שחט אדם, לא הרג איש, מעולם לא רצח ומרשי בוודאי שאינו מחבל. אמירת הדברים המזעזעים בעת הזו, ובשים לב למתקפת החמאס ב-7 אוקטובר, משווה את מרשי לפושעי החמאס וייחוס פשעים כנגד האנושות. מעבר להשוואה הבלתי נתפסת, דבריך גם מהווים חוסר אחריות לאומית, ויש להצטער שדברים אלו נאמרים בזמן שעם ישראל נלחם על קיומו".

לאור זאת, כותב עו"ד מזר לאולמרט כי הוא נדרש לחזור בו מהאמירות המבישות והמזעזעות שייחס לבן גביר, לפרסם התנצלות פומבית לאלתר, ולפצותו בסכום של מיליון שקלים.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "מאז פרוץ המלחמה, אהוד אולמרט מסתובב מאולפן לאולפן ועסוק במטרה אחת: הכפשת שמה של ממשלת ישראל בעולם, והסתה נגד שריה. אולמרט חייב להבין שלדברי הבלע המתועבים שלו יש מחיר - והוא בעזרת השם ישלם על כך ביוקר בבית המשפט".

ברשת X עקץ בן גביר את אולמרט והוסיף: "אולמרט, תתארגן על מעטפות כסף".

איתמר בן גביר אהוד אולמרט תביעת פיצויים תביעת דיבה תביעת לשון הרע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד