י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
קולות נגד סינוואר

בשידור חי: תושבת עזתית בחן יונס: "כל הסיוע הולך למנהרות חמאס"

על רקע המצב הקשה וכמות הפליטים העצומה בדרום הרצועה. קשישה תושבת עזה תקפה בשידור חי: "נכנס הרבה סיוע אבל הוא לא מגיע אל האנשים". במקרה נוסף, עזתי עלה לשידור ברדיו והחל לגדף את סינוואר

בשידור חי: תושבת עזתית בחן יונס: "כל הסיוע הולך למנהרות חמאס"
מחבלי חמאס בעזה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

נתפס בשידורי הערוץ החי של אל-ג'זירה: כתב אומר לתושבת עזתית שהתפנתה לח'אן יונס מצפון הרצועה: "המצב קשה. לא נכנס סיוע" והיא מפתיעה אותו בתשובה שהסיוע הולך למטה (למנהרות) ולא מגיע לאומה ולא מגיע לעם כולו. היא לא עוצרת ואומרת כל הסיוע הולך לבתים שלהם (של חמאס).

למרות הסיכון הממשי לחייהם, מספר תושבי עזה אמיצים יש לומר, אומרים בפנים גלויות ומשמיעים קולות נגד התנהלות חמאס ברצועה. אחת מהן, קשישה תועדה בסרטון וידאו כשהיא מסבירה כיצד הסיוע ההומניטרי שנכנס לרצועה לא מגיע אל התושבים בכלל - אלא רק אל חמאס.

"כל הסיוע הולך אל מתחת לאדמה", אמרה "נכנס הרבה סיוע אבל הוא לא מגיע אל האנשים". הכתב אומר שבחמאס טוענים שנכנס מעט מאוד ציוד הומניטרי. הקשישה עונה "לא, כל הסיוע הולך אליהם, לבתים שלהם, הם לוקחים את זה. הם גם ירו בי, ויעשו בי מה שהם רוצים".

אתמול פרסם דובר צה"ל בערבית אביחי אדרעי, חלק מריאיון ברדיו פלסטיני עם תושב עזה. התושב הפתיע וגידף את ראש ממשלת חמאס יחיא סינוואר על האסון שהוא המיט על התושבים ברצועה.
מלחמת חרבות ברזל חמאס חאן יונס עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד