כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ההרשמה נסגרת

"לוחמי הסייבר": תוכנית לימודים פורצת דרך לחרדים

הזדמנות אחרונה: סייבלו- התוכנית שהוקמה על ידי משטרת ישראל ומשרד הביטחון הדרך שלך להשתלב ולהרוויח

"לוחמי הסייבר": תוכנית לימודים פורצת דרך לחרדים
מלחמת סייבר צילום: freepik

התוכנית החדשה של משטרת ישראל ומשרד הביטחון ללוחמת סייבר עבור המגזר החרדי מעוררת עניין רב בקרב המגזר. בשבועות האחרונים אלפי חרדים נרשמו לתוכנית, הצפויה להכשיר אותם להיות לוחמי סייבר ביחידה העילית של המשטרה ולדאוג להם לפרנסה עתידית במקצוע מבוקש.

התוכנית, “סייבלו”, מציעה לחרדים המעוניינים להשתלב בתחום הסייבר הזדמנות ייחודית. בוגרי התוכנית ישולבו ביחידת הסייבר הלאומית של המשטרה, המובילה את המאמץ למלחמה בפשע הסייבר.  לוחמי היחידה פועלים בכל הזירות במרחב הווירטואלי, ומוצאים עצמם פעמים רבות במגע עם פושעים במטרה להשמיד את יכולותיהם.

המסלול הייחודי נפתח מתוך הבנה של הפוטנציאל הגלום בחברה החרדית, והכישרונות שיכולים למלא תפקידים משמעותיים בתחום לחימת הסייבר. ימי החנוכה בהם אנו מציינים את הניצחון של כוחות האור על החושך זוהי בדיוק התשובה לאלו המנסים במחשכים לבצע פשעי ואירועי סייבר כנגד מדינת ישראל וגופים מרכזיים במדינה. תוכנית סייבלו תכשיר את הדור הבא של מגיני הסייבר הלאומי ותביא אור לבתים רבים שיוכלו לפרנס את משפחתם בכבוד מתוך שליחות אמיתית.

אם אתה חרדי בגיל 21-27, שרואה את עצמו בתור לוחם סייבר, זה  בדיוק הזמן שלך להגשים חלום בשירות בתפקיד לוחם סייבר. תוכנית זו היא הזדמנות חד-פעמית עבורך לתרום לביטחון המדינה, לרכוש מקצוע מבוקש עם אפשרויות קידום גבוהות, ולעסוק בתחום מעניין ומאתגר עם פרנסה מכובדת. ההרשמה לתוכנית מסתיימת  בימים הקרובים אז אל תחכה יותר!

ההרשמה נסגרת. השאירו פרטים עכשיו>>>

מתקפת סייבר הייטק חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד