כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הותיר אישה ושני ילדים

"במותו הוא קידש שם שמים": מתן דמארי הי"ד הובא למנוחות

מתן דמארי ז"ל נפל בקרבות ברצועת עזה | הוא הותיר אחריו אישה, שני ילדים, הורים ושני אחים | הרב דוד פנדל, ראש ישיבת ההסדר בשדרות שבה למד מתן: "מדובר באובדן ענק"

"במותו הוא קידש שם שמים": מתן דמארי הי"ד הובא למנוחות
מסע הלוויה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מאות ליוו למנוחת עולמים את מתן דמארי, בן 31 מדימונה הי"ד שנפל בקרב בצפון רצועת עזה. חברו ללימודים שי פרג' ספד לו: "לא היית עבורי רק חבר ללימודים. היית עבורי חבר לחיים, אחד שתומך, מתעניין ושואל לשלומי. כמה שיחות העברנו בדרכים על החיים אהבה ומשפחה. כל כך אהבת את אישתך והילדים. כמה עצוב שלא תהיה פה יותר, לראות אותם מתפתחים. העולם הפסיד אישיות מיוחדת". בנופלו הותיר אחריו אישה, שני ילדים, הורים ושני אחים.

לירון דדון ספדה לו "הוא היה בחור מדהים ומאמן מקצועי שכל כך אהב את הילדים והם אהבו אותו. היה אדם מיוחד עם לב ענק, שאהב מאוד את הילדים והם העריצו אותו. אמא של אחד הילדים אותם לימד ספדה "הוא היה אדם נעים הליכות, תמיד דיבר בגובה העיניים ונתן תחושה של ביטחון ויציבות".

דמארי, בוגר ישיבת ההסדר שדרות מחזור ט"ז. הרב דוד פנדל, ראש ישיבת ההסדר אמר כי "מדובר באובדן ענק. מתן הוא בחור ששאף תמיד למצוינות, סדר מופתי בחיים, עניו עם הרבה פשטות. הוא היה חבר מאוד טוב עם לב גדול, איש שמגיע לו התואר של אדם טוב. במותו, הוא קידש שם שמים".

חייל נהרג בית קברות מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד