ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
צפו בגלריה

המשלחת של 'קהילות - בעלזא' בשחיטת בקר באורגוואי

הגה"צ רבי חיים דוד שובקס - הרב הפוסק בשחיטת בקר בבד"צ מחזיקי הדת יצא בשליחות האדמו"ר מבעלזא לשחיטת בקר באורגוואי במסגרת ההשגחה המהודרת 'קהילות - בעלזא'. צפו בתמונות 

המשלחת של 'קהילות - בעלזא' בשחיטת בקר באורגוואי
השחיטה של 'קהילות - בעלזא' צילום: באדיבות המצלם

ביום חמישי השבוע ערב שבת חנוכה חזרה משלחת מיוחדת השחיטה לשחיטת בקר בחו"ל בהשגחה המהודרת 'קהילות - בעלזא', שיצאה לשחיטה מיוחדת במשחטות הענק במדינת אורגוואי שבארה"ב.

בראש המשלחת עמד חבר בד"צ מחזיקי הדת הגה"צ רבי חיים דוד שובקס - הרב הפוסק בשחיטת בקר בביד"צ מחזיקי הדת שיצא בשליחות האדמו"ר מבעלזא, יחד עמו נסעו צוות השוחטים אברכים משכמם ולמעלה יראי ה' מוחזקים בכשרות ונאמנים לעשות מלאכתם כראוי.

משך ימי המסע פיקח הגרח"ד על כל תהליך השחיטה מתחילתו עד סופו ועד לשלב האריזה. הגרח"ד משמש כרב הפוסק במקום על כל שאלה ובעיה שמתעוררת, ועל פיו יישק כל דבר. כן הצטרף למסע הרה"ג רבי מנדל אייזנברג שליט"א הידוע כשו"ב ומנקר מומחה בעל שם עולמי בשחיטת בקר.

עצם השתתפותו של הגרח"ד במסע עם כל הטרחה הכרוכה בכך בנוסף על חיסור סדר יומו העמוס של הגרח"ד שמשמש כראש כולל מתיבתא וגם טרוד במענה לשאלות הרבות המגיעות לפתחו תדיר היא דבר שבשגרה, "השאיפה להידור שיא בכשרות היא בליבם של הרבנים חברי הבד"צ" אומרים במערכת הכשרות מחזיקי הדת, "ובגין כך לאורך כל השנים אנו עדים לתופעה המרגשת שהרבנים יוצאים מגדרם מתוך אחריות אישית ועושים ככל שביכולתם לעמוד מקרוב ולוודא את תקינות המערכות והתהליכים", ומוסיפים - אין זה סוד ששחיטת בעלזא - קהילות ידועה בהידורים המיוחדים המונהגים בה ובהקפדות המיוחדות שיש בה, לא פלא היא אפוא ששמה הטוב הולך לפניו ועולה שולחן מלאכים בכלל שכבות הציבור. 

חסידות בעלזא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד