י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
אחרי חודשיים

המשפחה עודכנה: מוחמד שנעדר - חטוף | זה המספר המעודכן

לפני יומים דובר צה"ל אמר כי יש מידע מודיעני שהביא לכך שאחד מהנעדרים אותר כחטוף בעזה ומוחזק בשבי החמאס | מספר החטופים שנמצאים בשבי חמאס עומד כעת על 138

המשפחה עודכנה: מוחמד שנעדר - חטוף | זה המספר המעודכן
שולחן שבת בטיימס סקוור לחטופים צילום: דוב בער הכטמן

לפני יומיים עדכן דובר צה"ל כי בזכות מידע מודיעני שהגיע הצליחו כוחות צה"ל לוודא כי אחד הנעדרים - חטוף בעזה. היום (חמישי) הותר לפרסם כי הנעדר אליו התכוון דו"צ הוא מוחמד אלאטרש בן 40 שמתגורר בהיישוב הבדואי סעווה בנגב. דובר צה"ל עדכן כי מספר החטופים שנמצאים בשבי חמאס עומד כעת על 138.

"קבענו שאחד הנעדרים, לפי מידע מודיעיני, מוגדר חטוף. מוטלת עלינו החובה המוסרית להשיב את כולם הביתה ולהמשיך במאמץ כל העת", אמר דובר צה"ל, דניאל הגרי, ביום שלישי. 

מאז הטבח משפחתו, בהן 2 נשותיו ו-13 ילדיו, היתה שרויה באפלה ובאיי ודאות גדולה. אביו אמר כי "מאז תחילת המלחמה לא קיבלנו עליו שום מידע. פנינו להמון גורמים, ולצערי לא היו תשובות. רק לפני כיומיים התחלנו לקבל פרטים על זה שאולי הוא נמצא בין החטופים. אנחנו מחכים לדעת על מצבו ולשמוע לפחות את קולו, ולהחזיר אותו לחיק המשפחה".

דודו הוסיף: "חיינו לא שגרתיים לאחר שמוחמד לא חזר למשפחה מיום תחילת המלחמה. לא קל לנו להתמודד עם אווירה כל כך קשה, ובמיוחד בגלל שאנחנו לא יודעים אם הוא בחיים או ללא רוח חיים. אנחנו מקווים שנקבל בשורות טובות שיחזירו לכולנו את השמחה. הילדים כל יום שואלים על האב מתי הוא חוזר, ואין לנו איך לספק תשובות".

חטופים שחרור חטופים מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד