כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אור גדול

התאומות שהיו בשבי חמאס עם אמן שוחררו מבית החולים

שרון קוניו ושתי בנותיה התאומות בנות 3, שוחררו ממחלקת הילדים במרכז שניידר לרפואת ילדים לאחר טיפול מסור. השלושה חזרו משבי חמאס לאחר 52 יום. "אנו מייחלים לחזרתם המהירה של כל השבויים והשבויות ארצה"

התאומות שהיו בשבי חמאס עם אמן שוחררו מבית החולים
רכב הצלב האדום מוביל את החטופים צילום: פלאש

היום, נר ראשון של חנוכה, שוחררו ממחלקת הילדים במרכז שניידר לרפואת ילדים, התאומות אמה ויולי קוניו בנות ה-3, יחד עם אמן שרון המטופלות האחרונות במחלקה. השלושה הגיעו לבית החולים לאחר 52 יום בשבי חמאס.

אמה, יולי ושרון שבו ארצה ביום שני ה-27 בנובמבר ומאז הגעתן, צוות רפואי ופסיכו-סוציאלי משניידר העניק להן מעטפת טיפולית ורגשית.

הצוותים במרכז שניידר לרפואת ילדים מתרגשים איתן ועם בני משפחתן במעמד זה, ומקווים להדליק שוב את האור במחלקה בקרוב מאוד, לקבלת שני הילדים האחרונים לבית משפחת ביבס שנותרו בשבי יחד עם הוריהם.

במעמד הפרידה מבית החולים, אמר רמוס אלוני, אביה של שרון, כי הוא מבקש להודות לכל הצוות הנפלא, שהיה עבורם כצוות של מלאכים.

ד"ר אפרת ברון הרלב, מנהלת מרכז שניידר אמרה: "לא פשוט לנו להיפרד מכם, וחשוב לנו שתזכרו שאנחנו פה תמיד עוגן עבורכם כשתצטרכו. תודה על שהייתם אור גדול עבורנו בתוך החושך. אנו מייחלים לחזרתם המהירה של כל השבויים והשבויות ארצה".

שרון (34) חזרה מהשבי אחרי 52 ימים, יחד עם בנותיה. ביום החטיפה היא אירחה בביתה בקיבוץ ניר עוז את אחותה דניאל אלוני ואת בתה אמיליה. שתיהן נחטפו גם כן, ושוחררו שלושה ימים לפניהן. בעלה של שרון ואביהן של אמה ויולי, דוד קוניו נותר בשבי, וכמוהו גם אחיו אריאל ואשתו ארבל.

חמאס בית חולים שניידר שחרור חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד