כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
בעיצומה של המלחמה

דיווח: המתיחות בלשכת נתניהו בין ראש הסגל למזכ"צ

מתיחות בלשכת ראש הממשלה בין ראש הסגל של רה"מ, צחי ברוורמן, למזכיר הצבאי של ראש הממשלה, האלוף אבי גיל. העימות גם נסוב סביב הערכות מצב, דיוני קבינט וסוגיות ביטחוניות נוספות

דיווח: המתיחות בלשכת נתניהו בין ראש הסגל למזכ"צ
אבי גיל / צחי ברוורמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בשבועות האחרונים נרשמת מתיחות משמעותית בתוך לשכת ראש הממשלה, בין שתי הדמויות הכי חשובות בכוורת של נתניהו - בייחוד בעת מלחמה: המזכיר הצבאי לראש הממשלה האלוף אבי גיל לבין ראש הסגל של ראש הממשלה צחי ברוורמן.

ב'חדשות 13' דווח כי האלוף גיל התרעם על כך שברוורמן מונע ממנו גישה חופשית לנתניהו, לרבות בסוגיות מבצעיות והשניים התעמתו על כך.

לדברי גורמים המעורים בפרטים, ראש הסגל ברוורמן "קנאי מאוד" בנוגע לזהות הנכנסים והיוצאים מחדרו של ראש הממשלה - ומתעקש שהכול יעבור דרכו. ראש הסגל גם נשמע אומר: "עם כל הכבוד, המזכיר הצבאי לא ינהל אותי".

גורם נוסף המעורה בפרטים סיפר: "התקיימה אצל ראש הממשלה שיחה להסדרת התפקידים והחלוקה בין שני האישים". גורם אחר אמר: "המתיחות הזו מתבטאת סביב סוגיות שונות - הערכות מצב, כינוסי קבינט ושלל סוגיות ביטחוניות רגישות".

מלשכת נתניהו נמסר: "הידיעה לא נכונה ושקרית. למזכיר הצבאי יש גישה מלאה לראש הממשלה. כל עובדי לשכת ראש הממשלה פועלים יחד בשיתוף פעולה מלא למען ניצחון במלחמה".

מלחמת חרבות ברזל בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד