א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
ביקור היסטורי

שר הביטחון גלנט הדליק נר ראשון של חנוכה עם עמיתו הבריטי

שר הביטחון גלנט נפגש עם שר ההגנה של בריטניה, וקיים עמו הדלקת נר ראשון. מדובר בביקור היסטורי, שמגיע יותר מ-25 שנים לאחר הביקור האחרון של שר הגנה בריטי בישראל

שר הביטחון גלנט הדליק נר ראשון של חנוכה עם עמיתו הבריטי
השר גלנט עם שר ההגנה של בריטניה צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט, אירח היום בקריה את שר ההגנה של בריטניה גרנט שאפס. בפגישה, בה השתתף גם הרמטכ"ל רב-אלוף הרצי הלוי, השניים שוחחו על הפעולה המדויקת של כוחות צה"ל ברצועת עזה לחיסול החמאס, על התוקפנות של חיזבאללה בגבול הצפון, ועל המתיחות הביטחונית במזרח התיכון, לה גורמת איראן באמצעות שלוחיה.

שר הביטחון גלנט הודה למזכיר ההגנה על תמיכתה של ממשלת בריטניה ותמיכתו האישית בביטחון ישראל ובהמשך הלחימה לחיסול החמאס.

שר הביטחון אמר לעמיתו הבריטי בתום הפגישה: "אדוני מזכיר ההגנה, מודה לך שהגעת לכאן בימים מכריעים עבור מדינת ישראל. מדובר בביקור היסטורי, שמגיע יותר מ-25 שנים לאחר הביקור האחרון של שר הגנה בריטי בישראל".

עוד אמר גלנט: "לפני חודשיים אזרחי ישראל הותקפו באכזריות על ידי מחבלי החמאס - עכשיו אנחנו נלחמים ונחושים להמשיך עד לניצחון מוחץ, ישראל ובריטניה חולקות ערכים משותפים, ולצערי גם איומים משותפים. יחד נדע כיצד להתגבר עליהם לטובת חיזוק הביטחון והיציבות האזורית".

בסיום פגישתם, השניים הדליקו נר ראשון של חנוכה. השר גלנט בירך ואמר לעמיתו הבריטי: "אנו מציינים היום את היום הראשון של חג החנוכה, החג המסמל את ניצחון המכבים על אויביהם. למכבים לא הייתה מדינה, ולנו יש מדינה שתגן על אזרחינו - אנחנו נחושים לעשות את זה".

חמאס יואב גלנט בריטניה מלחמת חרבות ברזל חנוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד